5 مبلمان اداری مدرن
close
آخرین مطالب
تبلیغ شما در اینجا
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سیستم وبلاگدهی
پنل اس ام اس رایگان
پنل اس ام اس ippanel
تبلیغ شما در اینجا
سیستم سایت ساز یوت
loading...
YourAds Here YourAds Here

مبلمان اداری مدرن

بازدید : 0
يکشنبه 6 بهمن 1398 زمان : 10:16

خرید و همینطور فروش مبلمان اداری نیازمند آگاهی از نکاتی است که با رعایت کردن آن از جانب خریدار و فروشنده باعث رضایتمندی دو طرفین می‌شود. در ادامه می‌خواهیم درباره این نکات با شما صحبت کنیم.
برای مبلمان اداری ، مهم‌ترین قسمت نحوه قیمت‌گذاری آن است. فروش لوازم اداری باید بر اساس کیفیت و کاربرد آن قیمت گذاری شود. برای این مرحله نیاز است استانداردهای اجناس اداری قبل از فروش بررسی شود و بهترین قیمت آن برای مشتری در نظر گرفته شود. با این حساب هر کالایی که گران‌تر باشد، قاعدتا جنس بهتری ندارد.
حتما ضرب المثل “هرچقدر پول دهی، آش می‌خوری” را شنیده‌اید. امروزه مواردی در بازار وجود دارد که می‌تواند این گفته را نقض کند. بنابراین بهتر است به این ضرب المثل تکیه نکنید و خودتان برای کالای مورد نظر وارد تحقیق شوید. در این صورت اگر با بررسی تمامی جوانب مبلمان اداری مورد نظر خود را خریداری کنید، احتمال این که پس از خرید از کار خود پشیمان شوید، بسیار کم می‌شود.

فروش مبلمان اداری

به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای خرید مبلمان اداری باید به بودجه خود دقت کنید. این مسئله به خصوص برای شرکت‌هایی که به تازگی مرحله تاسیس را پشت سر گذاشته‌اند، موضوع مهمی است. چرا که باید هر قدمی برای کارهای شرکت برمی‌دارند بسیار سنجیده باشد تا در حساب و کتاب کلی و مخارج شرکت خللی ایجاد نکنند.
بسیاری از فروشگاه‌ها برای قسمت فروش مبلمان اداری خود کارشناسان با تجربه‌ای را استخدام می‌کنند تا بتوانند راهنمایی‌های درستی به مشتریان بدهند. آن‌ها بر اساس تجربه خود سعی می‌کنند نیازهای شما را برای این خرید بسنجند و با سلایق شما آشنا شوند.
برای خرید مبلمان اداری به عنوان خریدار بهتر است کارایی مبلمان را برای دفتر اداری خود بسنجید. وقتی بودجه شما برای خرید کالاها محدود باشد، این موضوع حساسیت بیشتری هم پیدا می‌کند. بنابراین از خرید کالاهایی که کاربردی برای شما ندارند و تنها جنبه تزیینی و تغییر دکوراسیون دارند پرهیز کنند. بسیاری از اجناس در بازار هستند که علاوه برا کاربردی بودن می‌توانند تغییر مناسبی برای فضای کاری شما ایجاد کنند. پس بهتر است برای خرید به سراغ چنین وسایلی بروید.

متناسب با نوع فعالیت اداری خریداری کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید مبلمان اداری باید در نظر بگیرید این است که بر اساس نوع کاری که در شرکت انجام می‌دهید وسایل اداری را خریداری کنید و در نهایت دکوراسیونی که برای فضای کاری خود می‌چینید گویای کار و حرفه شما باشد.
برای مثال اگر حوزه کاری شما در زمینه فعالیت‌های حقوقی و امور وکالت است، باید مبلمان رسمی‌تری خریداری کنید. پیشنهاد ما خرید مبلمان راحتی با پارچه چرمی، که بهتر است رنگ آن تیره باشد. البته از سبک‌های دیگری نیز می‌توانید برای دفتر حقوقی خود استفاده کنید. در مقابل اگر حوزه فعالیتی شرکت شما یک رسانه اینترنتی یا یک استارت آپ باشد بهتر است از رنگ‌های شادتری برای فضای کاری خود استفاده کنید. محیط‌ها و دکوراسیون خشک و بی‌روح برای این شرکت‌ها می‌تواند از کارایی نیرو بکاهد. بهترین کار این است که برای شرکت خود یک نیروی طراح دکوراسیون اداری استخدام کنید و مراحل تغییر را با مشورت او پیش ببرید. خرید مبلمان اداری تنها یک بخش از تغییر دکوراسیون فضای شرکت شماست.
امروزه تنوع طرح‌ها و رنگ مبلمان اداری ممکن است ما را در لحظه خرید آن دچار سردرگمی کند. فروشندگان با مهارت باید برای فروش مبلمان اداری دقت کنند که وفاداری مشتری به شما مهم‌ترین موضوع سودآور برای شماست. چرا که اگر مشتری از کیفیت اجناس و خدمات پس از فروش شما راضی باشد می‌تواند برای خریدهای بعدی هم به شما مراجعه کند. علاوه بر این ممکن است کالا و خدمات شما را به دیگر دوستان خود هم معرفی کند. این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی بر روی افزایش فروش شما داشته باشد.

بازدید : 0
سه شنبه 1 بهمن 1398 زمان : 15:13

انتخاب نوع مبلمان برای دفتر کاری یک نوع دغدغه است. شاید خودمان از پس این موضوع بربیاییم. اما چه نوع پارچه‌ای برای مبلمان اداری انتخاب کنیم؟ در این مقاله می‌خواهیم با انواع پارچه مبل و انتخاب پارچه برای مبلمان اداری آشنا شویم.
همان قدری که متریال ساخت اسکلت مبلمان مهم است، جنس پارچه آن هم اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب نوع مبلمان باید تکلیف کاربرد آن را مشخص کنید. این که مبلمان قرار است در چه فضایی قرار گیرد و میزان استفاده از آن تا چه حد است.

انتخاب پارچه برای مبلمان اداری

با خرید پارتیشن اداری و قرار دادن آن در فضای اداری، احتمالا یک فضای دیگر با این جداسازی برای خود ایجاد کرده‌اید. این فضای جدید نیاز به مبلمان اداری جدید دارد. بسته به نوع کاربرد این اتاق باید دکوراسیون اداری مخصوص به آن را بچینید. اگر برای این مرحله دچار سردرگمی شده‌اید، کارشناسان با تجربه مکعب گروپ شما را راهنمایی می‌کنند تا دکوراسیون در خور شرکت خود را داشته باشید.

انواع پارچه مبل

پارچه مبل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مبلمان است. کیفیت این پارچه باید به قدری باشد که با قیمت مبلمان به صرفه باشد. برای انتخاب انواع پارچه مبلمان گزینه‌های زیادی داریم که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم.
پارچه مخملی برای مبلمان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌هاست. این پارچه برای مبلمان کلاسیک و سلطنتی مناسب است. بافت و رنگ این نوع پارچه تنوع زیادی دارد. جنس مخمل کیفیت‌های گوناگونی دارد. کیفیت آن را از روی تراکم بافت مشخص می‌کنند. یعنی هر چقدر تراکم پارچه مخمل بیشتر باشد کیفیت آن بهتر است.
جنس ساتن یکی دیگر از انواع پارچه برای مبلمان است. اما به دلیل نگهداری سخت از آن، طرفداران زیادی ندارد.پارچه‌های ساتن به راحتی آلودگی را به خود جذب می‌کنند و حتی جنس مستحکمی هم ندارند. اما زیبایی خاصی دارند.
اگر طرفدار مبلمان چرم هستید به شما تبریک می‌گویم. این جنس هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم از استحکام خوبی برخوردار است. البته چرم هم می‌تواند کیفیت‌های متفاوتی داشته باشد. نگهداری از مبلمان چرمی هم قواعد خاص خودش را دارد که با رعایت کردن آن طول عمر مبل را افزایش می‌دهید.
یکی دیگر از انواع پارچه برای مبلمان اداری، پارچه مبل مازراتی است. در این نوع پارچه که کیفیت قابل توجهی دارد انواع رنگ از این جنس موجود است تا بر اساس طراحی دکوراسیون اداری شما برای مبلمان انتخاب شود.
البته پارچه‌های متنوع دیگری هم در بازار موجود است که می‌توانید بر طبق سلیقه خود آن را انتخاب کنید. اما چند نمونه‌ای که برای شما مثال زدیم، پرطرفدارترین جنس پارچه برای مبلمان هستند.

چه نوع پارچه برای مبلمان اداری انتخاب کنیم؟

برای قدم اول نوع کاربرد مبلمان را بررسی کنید. باید بدانید که این مبلمان را در چه محیطی می‌خواهید قرار دهید. این که مبلمان در فضای لابی شرکت قرار می‌گیرد یا اتاق جلسه، کاملا جای بررسی دارد. به همین دلیل شما باید برای هر قسمت از فضای اداره خود نوعی از مبلمان را با رنگ و طرح خاصی سفارش دهید.
بهتر است برای اتاق جلسات فضای کاری خود از پارچه‌های چرمی انتخاب داشته باشیم. این نوع پارچه‌ها نمای کلاسیک و زیبایی به فضای کاری ما می‌دهند. برای فضاهای اتاق انتظار، فضای استراحت کارکنان، از مبلمان با پارچه مازراتی انتخاب کنید که طرح و رنگ‌های متفاوتی دارد. برای اتاق استراحت یا بازی کارکنان می‌توانید رنگ پارچه برای مبلمان اداری را رنگارنگ در نظر بگیرید تا روحیه آنان را شاداب کند.
البته طرح و رنگ مبلمان اداری تمام ماجرا نیست. شما موضوعات دیگری را هم باید مورد بررسی قرار دهید. وقتی مبلمانی را برای فضای اداری خریداری می‌کنید باید برای نظافت آن هم فکری کرده باشید. در این میان تمیز کردن مبلمان چرمی راحت‌تر است. مبلمان از جنس پارچه مخملی ممکن است شما را در این امر به دردسر بیندازد. پارچه‌های مخمل به سادگی مواد را به خود جذب می‌کنند و تمیز کردن آن زمان بر است.

بازدید : 0
شنبه 28 دی 1398 زمان : 12:39

به طور کلی زمانی به پارتیشن اداری نیاز پیدا می‌کنیم که بخواهیم فضایی را به هر دلیل جداسازی کنیم. این جداسازی باید دلایلی داشته باشد، در غیر این صورت فضا هر چقدر بزرگتر باشد طبیعتا بهتر است.
برای انتخاب آن باید مولفه‌های مختلفی را چک کنید. ساده‌ترین و البته یکی از نکات مهم برای فضای کاری توجه به رنگ وسایل و معماری داخلی ساختمان است. نمی‌توانید برای هر قسمت هر رنگی که خواستید انتخاب کنید. چون که در این صورت دفتر کاری شما پرستیژ خودش را از داده و شبیه به مهد کودک می‌شود. بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب نوع فعالیت کاری شما باشد و با باقی دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. اگر بتوانید این هماهنگی را با مبلمان اداری ایجاد کنید زیبایی خاص و چشمگیری در دفتر کاری خود خواهید داشت.
پارتیشن‌ها علاوه بر کاربردهای زیادی که دارند می‌توانند جنبه بصری زیبایی برای دفتر کاری شما ایجاد کنند. در کنار پارتیشن‌های چوبی اگر نورپردازی مناسبی را انتخاب کنید فضای شرکت شما بسیار خاص می‌شود. در ادامه با انواع پارتیشن و مزیت‌های پارتیشن چوبی آشنا شوید.

مزیت‌های پارتیشن اداری چوبی

انواع پارتیشن‌ها را بشناسید

برای خرید و انتخاب پارتیشن‌های اداری لازم است در ابتدا انواع آن را بشناسید. امروزه انواع پارتیشن در بازار وجود دارد. تنوع جنس، طرح و رنگ آن‎‌ها به قدری است که شاید شما در برای انتخاب دچار سردرگمی کند. در چنین مواقعی می‌توانید با گروه مکعب مشورت کنید تا با بررسی شرایط دفتر کاری شما و همچنین بودجه شما بهترین پیشنهاد را به شما معرفی کند.
پارتیشن اداری چوبی یکی از پارتیشن‌های پرطرفدار است که مزیت‌های زیادی هم دارد. حتی انتخاب مدل این نوع پارتیشن هم نیاز به بررسی دارد. این مدل نیز انواع مختلفی دارد که بر اساس سفارش شما ساخته می‌شود. پارتیشن‌های چوبی به صورت قابل حمل هم تولید می‌شوند که بتوانید در هر فضایی که می‌خواهید استفاده کنید.
پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای هم نوع دیگری از پارتیشن هستند که نمای زیبایی به دفتر کاری شما می‌دهند. برای این نوع پارتیشن خلاقیت‌های زیادی را می‌توانید برای زیباتر شدن آن داشته باشید. اما یکی از مشکلات پارتیشن شیشه‌ای این است که حریم خصوصی در آن به خوبی حفظ نمی‌شود. البته شما می‌توانید نوع شیشه آن را مات انتخاب کنید و سفارش دهید.
پارتیشن آلومینیومی علاوه بر این که سبک هستند مقاومت خوبی هم دارند. قیمت آن‌ها مناسب است و موضوعی که شاید شما را برای خرید آن دودل کند احتمالا ظاهر آن است.

مزیت‌های خرید پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن‌های چوبی به دلیل تنوع طرح و رنگ می‌توانند زیبایی منحصر به فردی برای دفتر کاری شما ایجاد کنند. مدل‌های متنوع آن را بررسی کنید و بر اساس نیاز و سلیقه خود بهترین مدل آن را انتخاب کنید. این پارتیشن‌ها در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند که بتوانند با رنگ سازمانی و شرکت شما هماهنگ شوند.
پارتیشن‌های چوبی هم به صورت قابل حمل و هم ثابت قابل سفارش هستند. در نوع ثابت آن نگران افتادن یا آسیب دیدن آن نمی‌شوید. همچنین حریم خصوص افراد در مدل ثابت آن بهتر حفظ می‌شود زیرا از بخش زیادی از انتقال صدا به فضاهای دیگر جلوگیری می‌کند.
برای انتخاب این پارتیشن راه دیگری هم جلوی رویتان است. شما می‌توانید یک پارتیشن ترکیبی از عنصر چوب و شیشه داشته باشید. یعنی در قسمت بالایی پارتیشن، شیشه‌های مات یا ساده کار شده باشد و باقی آن از جنس چوب ساخته شود. با این کار انتقال نور هم به بخش‌های دیگر فضا هم امکان‌پذیر می‌شود.
چوب عایق مناسبی برای سر و صداهای محیط است. اگر دفتر کاری شما محیط شلوغی دارد می‌توانید این نوع پارتیشن را انتخاب کنید و سفارش دهید. با این کار حجم زیادی از سر و صدای محیط کاهش پیدا می‌کند و سر و صداهای افراد به اتاق‌های دیگر نمی‌رسد.
پارتیشن‌های چوبی طرفداران زیادی دارد. عنصر چوب احساس گرما و صمیمیت را به مخاطب می‌رساند و البته دکوراسیون کلاسیک برای فضای انتخابی ایجاد می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ” درباره پارتیشن چوبی بیشتر بدانید ” را مطالعه کنید.

بازدید : 0
يکشنبه 22 دی 1398 زمان : 19:23

میز کانتر اداری همان میزهای پذیرشی است که در بدو ورود به شرکت‌های مختلف شاهد آن می‌شویم. معمولا اولین فضایی که با وارد شدن به شرکتی، فضای لابی آن شرکت است. در این قسمت به احتمال قوی کانتر اداری را مشاهده کنید که منشی آن شرکت در پشت این میز به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد.
میز کانتر انواع مختلفی دارد که شما باید بر اساس حوزه کاری خود آن را انتخاب کنید.میز کانتر نمایشگاهی، بیمارستانی، اداری، میز کانتر بانک، تجاری و میز کانتر تبلیغات از انواع میزهای کانتر است.
این میز اداری هم مانند دیگر وسایل اداری دارای انواع طرح‌ها، مدل‌ها و حتی رنگ‌های متفاوتی است. شما به راحتی می‌توانید کانتر اداری را مطابق با رنگ دکوراسیون خود سفارش دهید.
در ادامه توضیحات بیشتری برای انتخاب کانتر اداری و کاربرد و قابلیت‌های آن در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای خرید کانتر اداری سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر مبلمان اداری خریداری کنید تا بتوانید تا مدت‌ها از این میز به خوبی استفاده کنید و نیازمند خرید میز جدید نباشید.

میز کانتر اداری

انتخاب کانتر اداری

درست است که برای انتخاب دست ما باز است و می‌توانیم از انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای دفتر کاری خود سفارش داشته باشیم. اما انتخاب ما باید بسیار هوشمندانه و دقیق باشد تا نتیجه عالی از خرید خود گرفته باشیم.
همانطور که گفتیم برای انتخاب کانترهای اداری می‌توانیم به رنگ آمیزی دفتر کار خود دقت کنیم بر اساس آن میز مورد نیاز را انتخاب کنیم تا همخوانی متناسب با دکوراسیون محل کار ما داشته باشد. اما تنها رنگ و مدل کانتر نیاز ما را برطرف نمی‌کند. شما باید این وسیله را به صورت ارگونومیک انتخاب کنید. کارمندی که قرار است پشت این میز کار کند، در طول روز زمان زیادی را در پشت این میز می‌نشیند. بنابراین مهم است این میز استانداردهای لازم را دارا باشد.
ابعاد میز را طوری انتخاب کنید تا در بهترین قسمت شرکت قرار گیرد. همانطور که می‌دانید میز پذیرش باید در قسمت ورودی و جلوی دید افراد باشد تا با وارد شدن به شرکت شما دچار سردرگمی نشوند. به همین خاطر قبل از انتخاب و خرید میز کانتر اداری سعی کنید محل قرارگیری آن را مشخص کنید و ابعاد آن را اندازه گیری کنید. برای انتخاب میز کانتر مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان گروه مکعب که در زمینه طراحی دکوراسیون اداری تبحر و تجربه کافی دارند، مشورت کنید.
به طور کلی کانترهای اداری قیمت مناسبی دارند. اما در هر صورت سعی کنید برای انتخاب آن تمامی جوانب را در نظر بگیرید تا خرید مطمئن شما باعث پرداخت هزینه‌های اضافی نشود.

کانتر اداری و کاربرد آن در محل کار

با قرار دادن کانتر اداری و استخدام فردی که بتواند با ورود افراد جدید به شرکت شما، آن‌ها را راهنمایی کند تغییری بی‌نظیر در نظم شرکت خود شاهد خواهید شد. در این صورت از هرج و مرج در فضای اداری خود جلوگیری می‌کنید. زیرا هر فردی دقیقا می‌داند به کدام بخش و چه زمانی مراجعه کند و هر فردی شخصا به داخل واحدها برای انجام هماهنگی‌های کاری خود جستجو نمی‌کند. این موضوع امنیت و آسایش اداره شما را افزایش می‌دهد. گاهی اوقات مسئول پذیرش که پشت میز کانتر اداری می‌نشیند از ورود افراد متفرقه به داخل اتاق‌های دیگر شرکت جلوگیری می‌کند. همچنین در صورتی که رفتار مشکوکی را ببیند می‌تواند به واحد نگهبانی یا منابع انسانی گزارش دهد.
کانتر اداری می‌تواند روند اجرای کارهای اداری را تسریع بخشد. در کنار این میز معمولا یک کمد قرار می‌دهند تا پرونده‌های مراجعه کنندگان را داخل آن قرار دهند. با وجود میز پذیرش شما با ارائه شماره پرونده می‌توانید به اطلاعات لازم خود دسترسی پیدا کنید.

بازدید : 0
شنبه 21 دی 1398 زمان : 9:04

برای خرید هر وسیله اداری باید سنجیده عمل کنیم. چرا که بودجه خرید شما ممکن است محدود و حساب شده باشد. به همین دلیل قبل از اقدام برای خرید هر کالایی بهتر است به طور کامل تحقیق کنید یا با یک کارشناس با تجربه صحبت کنید. شاید برای شرکت خود به فکر خرید پارتیشن اداری افتاده باشید. در این مقاله برخی از نکات را برای خرید این وسیله به شما می‌گوییم تا بهترین تصمیم را بگیرید.
بهتر است برای انتخاب پارتیشن اداری یک تناسب با حوزه فعالیت خود پیدا کنید. در واقع می‌توانید پارتیشن اداری را با شغل افراد آن بخش انتخاب کنید. این موضوع می‌تواند از ظاهر شرکت شما یک فضای خاص ایجاد کند و حتی برای خود کارمندان هم جالب باشد و روحیه آنان را شاداب کند. با این موضوع که یک بار روانی مثبت دارد می‌توانید آینده بهتری برای رشد سازمان خود ببینید.
برای سفارش پارتیشن اداری لوازمی که باید در قسمت‌های مختلف قرار دهید را بررسی کنید. فضا را بر اساس قرارگیری افراد و لوازم در کنار هم مجزا کنید. برای این تقسیم فضا از خود کارمندان هم کمک بگیرید. آن‌ها مایلند با تیم‌هایی که بیشترین ارتباط کاری را در طول روز دارند فاصله کمتری داشته باشند.

خرید پارتیشن اداری

مزایای خرید پارتیشن اداری

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید پارتیشن‌ها ایجاد حریم شخصی برای کارمندان است. امروزه برای شرکت‌ها یک سالن بزرگ را اجاره می‌کنند و آن را به بخش‌های متفاوتی جدا می‌کنند. این جداسازی باید به صورتی انجام شود تا برای رفت و آمد و آسایش افراد مشکلی ایجاد نکند. پارتیشن‌های اداری به خوبی مراقب حفظ حریم خصوصی افراد هستند که این کار باعث افزایش بازدهی آنان در سازمان می‌شود.
پارتیشن‌های اداری بخش زیادی از صداهای مزاحم در محیط کاری را به حداقل می‌رساند. یکی از ویژگی‌های مهم برای بالا بردن راندمان کاری در فضای کار داشتن تمرکز است. با پارتیشن‌ها تا حد قابل توجهی می‌توانید صداهای اطراف را حذف کنید.
با نصب پارتیشن یک فضای جدید برای اداره خود ایجاد می‌کنید. این یک تنوع کارآمد است که بتوانید تغییر زیبایی هم در فضا ایجاد کنید. جالب است بدانید یک تغییر خوب هم می‌تواند باعث پیشرفت سازمان شما می‌شود.
نصب پارتیشن‌ها به آسانی انجام می‌شود. اما لازم است توسط افراد با تجربه در این کار صورت گیرد تا نتیجه کار عالی شودپارتیشن‌ها امروزه تنوع رنگی و طرح بالایی دارند که با انواع دکوراسیون شما هماهنگ می‌شوند. شما می‌توانید بر طبق سلیقه و نیاز خود مدل و رنگ آن را سفارش دهید تا مختص به دفتر کاری شما ساخته شود.

چه نوع پارتیشنی برای دفتر کاری خود بخریم؟

شاید برای خرید پارتیشن اداری کمی دچار سردرگمی شوید. تنوع مدل‌های آن به قدری در بازار زیاد است که شما را برای انتخاب و تحقیق خسته می‌‌کند. از همین رو لازم است به این موضوع به صورت تخصصی‌تر نگاه کنید. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله بررسی و خرید بهترین پارتیشن اداری را مطالعه کنید.
در قدم اول باید شرایط محیطی دفتر کاری خود را به طور کامل بسنجید. برای مثال اگر شرکت شما از نور طبیعی کمی برخوردار است، می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده کنید تا پخش نور به دیگر بخش‌های شرکت آسان‌تر باشد. پارتیشن‌های شیشه‌ای دو نوع شیشه شفاف و شیشه مات دارند تا شما بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از این نوع پارتیشن می‌شود به صورت تلفیقی هم استفاده کرد. یعنی در برخی از قسمت‌ها از شیشه شفاف استفاده کنید و برای قسمت‌های دیگر برای حفظ حریم شخصی بیشتر از پارتیشن شیشه‌ای مات استفاده کنید.
موضوع دیگری که برای خرید پارتیشن برای شرکت خود لازم است در نظر بگیرید این است که به متراژ فضا هم دقت کنید. در صورتی که با اندازه فضا مشکل نداشته باشید می‌توانید پارتیشن‌های لولایی انتخاب کنید که قیمت مناسب‌تری هم دارند. اما اگر با کمبود فضا مواجه هستید بهتر پارتیشن‌های ریلی برای خود سفارش دهید.

بازدید : 4
دوشنبه 16 دی 1398 زمان : 13:40

دفتر کار هر شخصی می‌تواند مانند خانه دوم او باشد. به هر حال ما بیشترین ساعات طول روز را در محل کار سپری می‌کنیم. بنابراین دکوراسیون فضای کاری هم برای ما با اهمیت می‌شود. طراحی دکوراسیون یک فضای اداری می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری شود و بار روانی مثبتی برای کار و سازمان ایجاد کند. اما این انرژی مثبت از سبک‌های متنوع در دکوراسیون سرچشمه می‌گیرد.
مبلمان اداری همان‌طور که از نامش پیداست برای دفاتر اداری استفاده می‌شود. بنابراین تفاوت‌هایی با مبلمانی که برای منزل خود انتخاب می‌کنیم خواهد داشت. همچنین این موضوع باید بررسی شود که مبلمان اداری را برای چه فضایی در نظر می‌گیرید و مطابق با آن باید چه نوع میز اداری را انتخاب کنید تا نمای جالبی از فضای کاری شما بسازد. مبلمانی که در فضاهای لابی دفتر شما قرار می‌گیرد سبک متفاوتی با مبلمان خریداری شده در اتاق مدیریت است. برای این که یک انتخاب صحیح و خریدی هوشمندانه داشته باشید بهتر است با افرادی که سال‌ها در این حوزه تخصص و تجربه دارند مشورت کنید. آن‌ها بر اساس حوزه فعالیت شما و دکوراسیون اداره‌تان بهترین پیشنهاد را به شما می‌دهند.

انواع سبک مبلمان اداری

انواع سبک مبلمان اداری را بشناسیم

امروزه بسیاری از شرکت‌ها از سبک مدرن برای مبلمان خود استفاده می‌کنند. متریال‌هایی که برای ساخت این سبک مبلمان به کار برده می‌شود از نوع مدرن و پیشرفته است. علاوه بر این ظاهر نهایی آن‌ها هم کاملا به صورت مدرن است. افرادی که این سبک از مبلمان را برای دفاتر اداری خود انتخاب می‌کنند به دنیای مدرن علاقمندند. آن‌ها می‌خواهند کسب و کار خود را با روش‌های جدید پیش ببرند. طرح مبلمان اداری مدرن از اشکال هندسی الگو گرفته است. البته طرح‌های ساده‌ای برای ساخت آن یکی از ویژگی‌های این سبک است.
مبلمان اداری با سبک کلاسیک هم انتخاب مناسبی برای فضاهای اداری است. بیشترین متریال استفاده شده در این سبک، چوب است. چوب می‌تواند نمای کلاسیکی به شرکت شما دهد که مورد پسند همه واقع شود. این سبک بیشتر برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می‌شود تا نمای کلاسیکی به این اتاق دهد. رنگ چوب معمولا این حس را به بیننده می‌رساند.
اما گاهی رنگ دیگری برای چوب در نظر گرفته می‌شود تا سبک را به سمت مدرن هم پیش ببرند. از همین رو مطابق با سلیقه مشتری و دیگر وسایل موجود رنگی برای چوب انتخاب می‌شود تا همخوانی مناسبی با دکوراسیون اداری داشته باشد.

کدام سبک را انتخاب کنیم؟

این که کدام سبک مبلمان اداری را برای شرکت خود انتخاب کنیم نیاز به دقت دارد. اگر این کار برایتان مشکل باشد کارشناسان گروه مکعب به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. این انتخاب می‌تواند یکی از مهم‌ترین خریدهای دفتر اداری شما باشد. شما یک سبک خاص را برای شرکت خود باید بپسندید تا علاوه بر راحتی کارمندان، نمای چشمگیری هم داشته باشد. حتی ظاهر کسب و کار شما هم در دنیای امروزی مهم است. بنابراین باید مبلمان اداری را طوری انتخاب کنید تا با باقی وسایل و دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.
شما باید فضای کلی محیط کاری خود را هم در نظر بگیرید. برای مثال اگر دفتر شما فضای کافی برای اجرای یک دکوراسیون شیک را داشته باشد، می‌توانید سبک سلطنتی را برای آن انتخاب کنید. این سبک مخاطبان شما را یاد قصرهای بزرگ و با شکوه می‌اندازد . اما اگر متراژ اداره شما کم باشد، بهتر است از سبک‌های مینیمال یا مدرن استفاده کنید. این دو سبک در عین سادگی کمک می‌کنند تا فضای داخلی اداره شما را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دهد. البته به رنگ مبلمان هم باید دقت کنید. به طور کلی مبلمانی که از رنگ‌های روشن ساخته شده باشد، برای فضاهای کوچک‌تر مناسب است. اگر طرفدار رنگ‌های تیره برای مبلمان اداری خود هستید باید دقت کنید که فضای مناسب و بزرگ در دفتر کار خود دارید یا خیر. رنگ‌های تیره فضا را از لحاظ متراژ، محدودتر و کوچک‌تر نشان می‌دهد.

بازدید : 4
دوشنبه 9 دی 1398 زمان : 9:45

امروزه به ارگونومیک بودن وسایل اداری اهمیت زیادی داده می‌شود. آسیب‌هایی که در طولانی مدت برای کارمندان اداری ایجاد می‌شود تولید کنندگان را در فکری انداخت که بتوانند وسایلی را تولید کنند تا مراقب سلامتی جسمانی افراد باشد. نتیجه این موضوع آن‌قدر مهم است که شاید حتی برای هیچ یک از ما چندان مهم نباشد. توقع ما از یک میز اداری خوب چیست؟ این موضوع باید دقیق‌تر بررسی تا منجر به یک انتخاب عالی شود. در این مقاله به شما در این زمینه راهنمایی‌های مفیدی می‌دهیم؛ پس با ما همراه شوید.

میز اداری خوب

برای خرید هر وسیله‌ای مانند مبلمان اداری و … به خصوص در تعداد بالا توصیه می‌کنیم به صورت حضوری به یکی از مراکز معتبر مراجعه کنید. این که جنس مورد نظر را از نزدیک ببینید در تصمیم‌گیری نهایی شما تاثیر می‌گذارد. حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی کالایی را به صورت اینترنتی خرید کرده‌اید با عکس آن تضادهایی دارد. گاهی اوقات در مرحله ویرایش عکس کالا این مشکل به وجود می‌آید که نتوانند نور و رنگ و جزئیات کالا را به خوبی به واقعیت نزدیک کنند. به همین دلیل ممکن است باعث نارضایتی مشتری شود.

ویژگی‌های میز اداری خوب

این که برای میز اداری ویژگی‌های خوب به کار ببریم کاملا به شغل و حرفه شما بستگی دارد. در واقع ممکن است یک میز اداری برای مشاغل پزشکی کارآمد باشد، اما برای شرکت‌های استارت آپی مناسب نباشد. به همین دلیل المان‌های مختلفی را برای انتخاب میز اداری در نظر بگیرید.
اگر بخواهیم از ساده‌ترین ویژگی‌ها برای این انتخاب شروع کنیم باید به ظاهر میز اداری توجه کنیم. دکوراسیون شما اولین موضوعی است که هر فرد جدید الورودی به آن توجه می‌کند. با این قضیه می‌تواند تفکرات متفاوتی را به ذهن خود راه بدهد. بنابراین ظاهر میز اداری موضوع مهمی برای کسب و کار شماست.
میز اداری که به تازگی قرار است جزو دکوراسیون شما شود، باید از لحاظ ابعاد، رنگ، سایز، وزن، نحوه قرارگیری و … با دیگر وسایل شما تناسب داشته باشد. این تناسب می‌تواند ظاهر دفتر اداری شما را زیباتر از قبل کند. درست است که سلیقه شما هم برای این کار باید در نظر گرفته شود، اما انتخاب این ویژگی‌ها برای دکوراسیون اداری لازم است توسط متخصصان آن بررسی شود.
بعد از ظاهر میز حتما و حتما به کیفیت آن دقت کنید. جنس ساخته شدن آن باید در حد مطلوب باشد تا خرج دوباره بر روی دستان شما نگذارد. در صورتی که یک جنس بی کیفیت خریداری کنید برای مدتی شاید نیاز شما را رفع کند اما بعد از آن پاسخگوی کار و فعالیت شما نیست. به همین دلیل بهتر است از همان ابتدا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید.

با کارمندان خود مشورت کنید

نیاز هر کارمند در فضای اداری باهم متفاوت است. دلیل این تفاوت می‌تواند در نوع شغلی و حرفه آنان باشد. برای مثال کارمندی که در بخش بایگانی مشغول به کار می‌شود برای دسته‌بندی اوراق به تعدادی کمد و کشو در کنار میز خود نیاز دارد. برای وجود این فضا باید فکری داشته باشید.
در هر صورت بهتر است قبل از ثبت سفارش برای میز اداری خوب ، نیاز کارمندان خود را بدانید. برای این کار می‌توانید با آن‌ها مشورت کنید. حتما به نتایج بهتری می‌رسید. گاهی در مرحله نیازسنجی کارمندان متوجه موضوعات جالبی می‌شویم که تا به حال از زاویه دید آن‌ها به قضیه فکر نکرده‌ایم. برای مثال شاید بهتر باشد شما حتی برای شرکت خود میزهای اداری گروهی تهیه کنید تا استفاده بهتری از فضا داشته باشید.
حتی آن‌ها ممکن است برای رنگ میز اداری هم نظراتی داشته باشند که کار را برای شما آسان‌تر کند. جمیع این مشورت‌ها را می‌توانید در نهایت تحت اختیار یک کارشناس دکوراسیون قرار دهید و از او هم نظراتی را بپرسید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ” عوامل موثر در انتخاب میز اداری ” را بخوانید.

بازدید : 5
يکشنبه 1 دی 1398 زمان : 11:11

پارتیشن یکی از اجزای اصلی دکوراسیون اداری در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌هاست. مدیران کسب‌وکارها در انتخاب پارتیشن اداری علاوه بر زیبایی، کاربردی بودن آن را نیز مد نظر قرار می‌دهند. پارتیشن‌ها در انواع مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. بهتر است پارتیشن مناسب را بر اساس فضای کار، بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. در این مقاله با انواع پارتیشن آلومینیومی آشنا می‌شویم و ویژگی‌های آنها را مرور می‌کنیم.
پارتیشن آلومینیومی به مجموعه پارتیشن‌هایی اطلاق می‌شود که در ساخت آنها از فریم آلومینیوم استفاده شده است. این نوع پارتیشن در طراحی دکوراسیون اداری بسیار پرکاربرد است. آلومینیوم فلزی سبک و مستحکم است که مقاومت بالایی در برابر فرسایش دارد و به دلیل دوام زیاد از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. علت اصلی استقبال از پارتیشن آلومینیومی در ادارات و سازمان‌ها استحکام زیاد آن با وجود وزن سبک است.

انواع پارتیشن آلومینیومی


انواع پارتیشن آلومینیومی قابلیت ترکیب با شیشه سکوریت ساده، MDF، کرکره و… را دارد که در این صورت بر زیبایی و کاربرد آن افزوده خواهد شد. این پارتیشن بر خلاف پارتیشن‌های شیشه‌ای فضای بیشتری را در عرض اشغال می‌کند اما دوام زیاد آن این عیب را جبران می‌کند.
دو طرح افقی و عمودی در پارتیشن‌های آلومینیومی قابل اجراست. این پارتیشن‌ها را می‌توان به صورت تک‌جداره و دوجداره نیز اجرا کرد. معمولا در فضایی که نیاز به دید بیشتر وجود دارد و شیشه با ابعاد بزرگ‌تر در ساخت پارتیشن به کار می‌رود پارتیشن آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برای ساخت پارتیشن آلومینیومی از پروفیل‌های بازاری و کلاسیک استفاده می‌شود. این پروفیل‌ها خود در دو نوع عرضه می‌شوند. پروفیل هشت پر که برای ساخت پارتیشن‌های تک‌جداره مورد استفاده قرار می‌گیرد و پروفیل هشت پر فلت که برای پارتیشن‌های آلومینیومی کلاسیک دوجداره کاربرد دارد. کیفیت پروفیل مصرفی در ساخت پارتیشن در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.

پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره

پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره با استفاده از فریم آلومینیوم، جداره‌های MDF و شیشه ساخته می‌شود. ابعاد جداره‌های MDF می‌تواند به صورت کوتاه، بلند و یا تا ارتفاع سقف با توجه به درخواست و سلیقه خریدار تعیین شود. ضخامت MDF در پارتیشن آلومینیومی معمولا شش میلی‌متر یا شانزده میلی‌متر در نظر گرفته می‌شود.
شیشه‌هایی که در ساخت پارتیشن آلومینیومی به کار می‌رود می‌تواند ساده، تمام سند بلاست یا سند بلاست راه‌مات باشد. ضخامت این شیشه‌ها معمولا چهار میلی‌متر است.
استفاده از MDF و شیشه‌های مات یا طرح‌دار ظاهر زیبا و منحصربه‌فردی به پارتیشن می‌بخشد. بسیاری از کسب‌وکارها طرح لوگوی برند خود را به صورت سند بلاست روی شیشه پارتیشن حک می‌کنند تا تاثیرگذاری بیشتری بر کارکنان، مهمانان و افرادی که از کسب‌وکارشان بازدید می‌کنند داشته باشند.
پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره با ظاهر زیبا و دوام زیاد برای استفاده در محیط‌های کوچک و کم‌نور توصیه می‌شود.

پارتیشن آلومینیومی دوجداره

پارتیشن آلومینیومی دوجداره با مزایایی نظیر آکوستیک صدا و جذب صوتی بیشتر و همچنین زیبایی و استحکام بالا در فضاهای باز اداری و تجاری به منظور جداسازی فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پارتیشن آلومینیومی دوجداره به آسانی و به سرعت نصب می‌شود و در صورت نیاز به تغییر مکان به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. پروفیل آلومینیوم آنادایز شده در رنگ‌بندی بسیار متنوعی تولید می‌شود که معمولا رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طوسی و سفید برای محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از MDF هم زیبایی بیشتری به این پارتیشن می‌بخشد.
پارتیشن‌های آلومینیومی دوجداره با شیشه‌هایی به ضخامت چهار میلی‌متر ساخته می‌شوند. شیشه‌ها را می‌توان به صورت ساده یا طرح‌دار سفارش داد. این پارتیشن‌ها میزان صدا را تقریبا حدود هفتاد درصد کاهش می‌دهند.
برای انتخاب پارتیشن مناسب برای دفتر کار خود از میان انواع مختلف پارتیشن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بهتر است مزایا و معایب آنها را در نظر بگیرید و نوعی از پارتیشن را انتخاب کنید که هماهنگ با دکوراسیون اداری باشد و علاوه بر زیبایی و بهبود جلوه دفتر کار از کارآیی خوبی برخوردار باشد.

بازدید : 5
چهارشنبه 27 آذر 1398 زمان : 17:20

طراحی دکوراسیون اداری نقش بسیار مهمی در روحیه کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها دارد. رنگ و طرح مبلمان اداری، کفپوش و دیوارها در ایجاد آرامش روحی و تمرکز افراد در هنگام کار کردن بسیار تاثیرگذار است. پرده یکی از اجزای اصلی دکوراسیون در فضاهای مختلف است که علاوه بر تنظیم نور بر زیبایی محیط می‌افزاید. در این مقاله به اهمیت پرده در دکوراسیون اداری می‌پردازیم.
برای انتخاب پرده برای فضای اداری در قدم اول باید ابعاد فضا را در نظر گرفت. اگر تمایل دارید فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر بیاید پرده‌هایی با رنگ‌های سفید و روشن انتخاب کنید اما اگر فضای شما بزرگ است محدودیتی در استفاده از رنگ‌های تیره نخواهید داشت.

اهمیت پرده در دکوراسیون اداری

به نور فضای مورد نظر توجه کنید. اگر دفتر کار دارای نور طبیعی زیاد باشد استفاده از پرده با رنگ روشن توصیه نمی‌شود. نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود هماهنگی رنگ پرده با رنگ کلی فضا و مبلمان اداری و کفپوش‌ها است. رنگ پرده نباید با رنگ فضای اداری در تضاد باشد.
اگر پرده مناسبی برای فضای اداری انتخاب نشود در هنگام روشنایی، نور را به طور کامل جذب نمی‌کند یا اینکه ممکن است قابلیت باز شدن کامل را برای بهره‌گیری از نور را به هنگام صبح و بعدازظهر نداشته باشد و فضا را بیش از اندازه تاریک کند.
رنگ پرده اگر متناسب با فضا انتخاب نشود و بی‌روح و کسل‌کننده باشد قطعا کارآیی کارکنان را کاهش می‌دهد. روان‌شناسی رنگ‌ها برای هر رنگ معنایی در نظر گرفته است. پرده‌ها به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون با رنگ خود مفهومی را در ذهن مخاطب القا می‌کنند. بسیاری از اوقات صاحبان کسب‌وکارها از خلاقیت خود بهره می‌گیرند و طرح یا مفهومی خاص در راستا با نوع کسب‌وکار را روی پرده چاپ می‌کنند تا برند خود را در ذهن مخاطبان تثبیت کنند.

انواع پرده‌های اداری

معمولا برای فضای اداری پرده‌های کرکره‌ای، زبرا و شید رول انتخاب می‌شوند که به راحتی در ساعات مختلف روز امکان تنظیم نور فضا را فراهم می‌کنند.
پرده‌های کرکره‌ای به صورت افقی و عمودی تولید می‌شوند. پرده‌های کرکره‌ای افقی در سه نوع آلومینیومی، چوبی و طرح چوب ارائه شده‌ است تا با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار بگیرند.
پرده کرکره‌ای آلومینیومی در قطرهای 16، 25، 35 و 50 میلی‌متری در بازار عرضه شده است. این پرده در محیط‌های مختلف اداری برای بخشیدن فضایی رسمی و مدرن به محل کار استفاده می‌شود. این پرده با رنگ‌بندی متنوع، دوام و طول عمر زیاد و قابلیت نظافت آسان انتخاب اول بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها است.
پرده کرکره‌ای چوبی از قدیمی‌ترین انواع پرده کرکره‌ای است که با رگه‌های چوب طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شود. در سال‌های اخیر از چوب زیبا و مقاوم بامبو نیز در ساخت آن استفاده می‌شود که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. پرده‌های کرکره‌ای چوبی در دو مدل با نوارهای قیطانی و نوارهای تسمه‌ای ساخته می‌شوند که حالت تسمه‌ای از مقاومت و زیبایی بیشتری برخوردار است.
در انتخاب پرده کرکره‌ای باید به ابعاد قاب پنجره، ارتفاع سقف و پهنای تیغه‌های پرده توجه کرد. معمولا پرده‌هایی با ضخامت کمتر برای فضاهای داخلی با مساحت کوچک‌تر و پرده کرکره‌ای با ضخامت زیاد برای فضاهای بزرگ‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای پنجره‌های کشیده یا پنجره‌های بزرگ نظیر نمای بیرونی موسسات بزرگ و بانک‌ها بهتر است پرده کرکره‌ای با تیغه‌های بزرگ نصب شود. با در نظر گرفتن اهمیت پرده در دکوراسیون اداری استفاده از پرده کرکره‌ای فلزی یا چوبی با قطر نامتناسب زیبایی فضا را تحت تاثیر قرار داده و به صورت عضوی ناهمگون خود را نشان می‌دهد.
پرده‌های کرکره‌ای را می‌توان به راحتی به صورت سایه روشن تغییر داد. تمیز کردن این پرده‌ها به آسانی انجام می‌شود و به کمک یک دستمال نم‌دار امکان‌پذیر است.
پرده‌های کرکره‌ای در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و متناسب با رنگ فضای اداری آن را انتخاب کنید.
پرده زبرا که از آن با عنوان پرده سایه روشن نز یاد می‌شود از دو اسلاید پارچه به صورت نوار افقی تشکیل شده است. از پرده زبرا برای پوشش پنجره‌های بزرگ استفاده می‌شود. این پرده تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارد و نور فضا را می‌توان به راحتی با آن تنظیم کرد.
پرده شید رول نیز برای پنجره‌های وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. روی پرده شید رول می‌توان تصاویر دلخواه را به صورت سفارشی چاپ کرد.
در بعضی فضاهای اداری مانند سالن اجتماعات از انواع پرده‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود. این پرده‌ها غالبا از جنس مخمل، حریر و… انتخاب شده و به صورت ساده یا پلیسه دوخته می‌شوند. ممکن است برای زیبایی بیشتر والان هم برای پرده پارچه‌ای در نظر گرفته شود.

بازدید : 6
چهارشنبه 20 آذر 1398 زمان : 14:31

انتخاب میز کنفرانس
هر شرکت و موسسه‌ای برای گفت‌وگو و تبادل نظر با افراد نیاز به یک اتاق کنفرانس دارد. برگزاری جلسات با نمایندگان کسب‌وکارهای دیگر و عقد قراردادهای کاری، ملاقات با شرکای تجاری و جلسات گروهی میان کارمندان شرکت‌ها معمولا در اتاق کنفرانس صورت می‌گیرد. میز کنفرانس یکی از ملزومات این اتاق است. در انتخاب میز کنفرانس باید به نکاتی توجه شود که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

موارد مهم برای انتخاب میز کنفرانس

از نظر راحتی و ارگونومیک بودن میز کنفرانس حساسیت میز اداری را ندارد زیرا افراد زمان زیادی را در پشت میز کنفرانس سپری نمی‌کنند. بیشتر از هر چیز زیبایی ظاهری در طراحی و تولید این میزها دارای اهمیت است. میزهای کنفرانس در انواع مختلف و با طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند. تولیدکنندگان مبلمان اداری سعی می‌کنند از الگوهای قدیمی اجتناب کرده و با ارائه طرح‌های خلاقانه به میز کنفرانس تنوع ببخشند. این کار باعث شده مشتریان نیز بتوانند بر اساس سلیقه و با توجه به نوع کاربری مورد نیاز میز کنفرانس مناسب را انتخاب کنند.
جنس میزهای کنفرانس معمولا MDF، چرم، شیشه، آلومینیومی و یا به صورت ترکیبی است. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های رسمی بهتر است میز کنفرانس غیرشیشه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد که حالت رسمی‌تری دارد.
انتخاب رنگ میز کنفرانس نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. شرکت‌های معتبر برای اعتبار بیشتر از رنگ تیره برای میزهای کنفرانس استفاده می‌کنند. رنگ تیره نشان‌دهنده اقتدار و ابهت است و ظاهر شکیلی به میز کنفرانس می‌بخشد. در عوض بهتر است رنگ دیوارها و کفپوش روشن انتخاب شود و نور مناسبی برای فضا در نظر گرفته شود.
اما اگر رنگ اتاق کنفرانس تیره بود رنگ میز کنفرانس باید متضاد با آن و از رنگ‌های روشن انتخاب شود که تناسب رنگ‌ها در دکوراسیون اداری حفظ شود.
میزهای کنفرانس چوبی و MDF باید از مواد مرغوب ساخته شوند تا علاوه بر ظاهر زیبا از دوام مناسبی برخوردار باشند. هر چقدر مواد اولیه‌ای که برای ساخت میزهای کنفرانس به کار می‌رود مرغوب و باکیفیت باشد محصول نهایی بادوام‌تر خواهد بود. استفاده از روکش‌های مصنوعی در ساخت میزهای کنفرانس استحکام بیشتری را برای این محصولات به همراه دارد. در حال حاضر مقاوم‌ترین میز کنفرانس از مغز MDF با روکش فرمیکا یا ملامینه ساخته می‌شوند.
اندازه و شکل میز کنفرانس باید بر اساس فضایی که قرار است در آن قرار بگیرد تعیین شود. اندازه اتاق و تعداد نفراتی که معمولا در جلسات شرکت می‌کنند مولفه‌های مهمی در انتخاب میز کنفرانس محسوب می‌شوند. اگر تعداد افراد شرکت‌‌کننده بیش از هفتاد نفر باشد بهتر است میز کنفرانس به شکل دایره یا بیضی باشد تا تمامی افراد بتوانند به صورت رو در رو با یکدیگر بحث و تبادل نظر داشته باشند.
ارتفاع میز کنفرانس باید بر اساس استانداردهای ساخت این میز در نظر گرفته شود. اگر پایه میز از حد معمول کوتاه‌تر یا بلندتر باشد افراد حاضر در جلسه زمان نشستن و پذیرایی دچار مشکل می‌شوند. میزهای کنفرانس در طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند اما ارتفاع استاندارد برای آنها 75 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است.
شرکت‌هایی که جلسات متعدد با تعداد متفاوت افراد برگزار می‌کنند یا از فضاهای مختلف برای برگزاری جلسات استفاده می‌کنند، باید میزهای کنفرانس مدولار تهیه کنند. این میزها بر اساس تعداد نفرات حاضر در جلسه کنار هم چیده شده و میز کنفرانس را به وجود می‌آورند.
همانطور که گفته شد ظاهر میز کنفرانس بیش از هر چیز اهمیت دارد. وجود نورپردازی مناسب به بهتر دیده شدن میز کنفرانس کمک می‌کند. بنابراین در نظر داشته باشید اتاق کنفرانس از نور کافی برخوردار باشد. وجود نور طبیعی غیرمستقیم یا نور مصنوعی بهترین نور برای فضای اتاق کنفرانس به شمار می‌آید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 308
  • بازدید کلی : 1215
  • کدهای اختصاصی