با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در رویه نگهداری اطلاعات، هنوز هم پروندههای فیزیکی در شرکتها وجود دارند. برای نگهداری آنها هر فرد از کشو یا کمد مخصوص به خود استفاده میکند. اما زمانی که تعداد آنها بیشتر شود چه باید کرد؟ در ادامه میخواهیم درباره فواید فایلینگ اداری با شما صحبت کنیم.
فایلینگها یکبار برای همیشه در سازمان شما نصب میشوند و تغییر بزرگی در نظم اسناد و پروندهها ایجاد میکنند. با این حساب شما هم فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت و هم زمان کمتری بابت پیدا کردن پرونده مورد نظر صرف خواهید کرد. شما با ایجاد فضای بیشتر میتوانید مبلمان اداری متناسب با دکوراسیون را خریداری و کاربرد دفتر کاری خود را بیشتر کنید.
با وجود فایلینگهای اداری شما دیگر نیازی به خرید زونکن ندارید. زونکنها علاوه بر این که فضای زیادی اشغال میکردند، هزینههای زیادی هم برای سیستم مالی شرکت ایجاد میکردند. با حذف آنها فضای بیشتری در دسترس قرار گرفت و بخشی از هزینهها نیز کاهش پیدا کرد.
نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی