loading...
YourAds Here YourAds Here

مبلمان اداری مدرن

بازدید : 2950
شنبه 24 خرداد 1399 زمان : 10:04

ایمنی در محل کار باید جزو اولویت‌های شما باشد. بهتر است از انواع خطرات محیط کار خود آگاهی داشته باشید تا با آرامش بهتری فعالیت‌های کاری خود را انجام دهید.
انواع این خطرات می‌تواند با آسیب‌های جسمی، روحی و روانی، آلودگی‌های محیط کار، مسائل بهداشتی مرتبط باشد. گاهی اوقات حتی نامناسب بودن میز اداری هم می‌تواند آسیب‌های جسمی به شما وارد کند. در ادامه در این باره توضیحات بیشتری می‌دهیم.

انواع خطرات محیط کار

آسیب‌های چشمی

این دسته از آسیب‌ها با کارمندان همراه است. آسیب‌های چشمی از طریق خیره شده به صفحه نمایشگر اتفاق می‌افتد. روزانه ممکن است حدود 8 ساعت برای تکمیل کردن کارهای خود با سیستم‌های رایانه‌ای کار کنید.
بهتر است از یک نمایشگر استاندارد استفاده کنید. در صورتی که صفحه نمایشگر سیستم شما استاندارد کافی را ندارد، آن را به مدیریت بخش خود اعلام کنید تا در اسرع وقت برای تعویض آن اقدام کنند.
اما کارهایی را هم خودتان می‌توانید برای جلوگیری از خطرات محیط کار انجام دهید. برای مثال فاصله خود را از مانیتور در حد استاندارد نگه دارید. صفحه مانیتور شما نباید از دید مستقیم شما پایین‌تر باشد. می‌توانید برای تنظیم ارتفاع ابتدا صندلی خود را تنظیم کنید و اگر باز هم مانیتور پایین‌تر بود، برای زیر آن یک پایه خریداری کنید.

آسیب‌های ستون فقرات ناشی از صندلی نامناسب

گاهی وقت‌ها آسیب‌های جسمانی به دست خودمان رقم می‌خورد. به این صورت که حتی ممکن است مبلمان اداری ارگونومیک هم در اختیار داشته باشیم، اما با طریقه صحیح نشستن ناآشنا باشیم. با این غفلت، آسیب‌های جبران ناپذیری به ستون فقرات خود وارد می‌کنیم.
اما گاهی هم این آسیب‌ها به دلیل شرایط محیطی است. زمانی که به عنوان کارفرما، وسایل استاندارد برای نیروی کار تهیه نکنیم، باید منتظر پیامدهای آن باشیم. این اتفاق به مرور زمان خستگی جسمانی کارمندان را بیشتر می‌کند و از بازدهی آنان می‌کاهد. یک صندلی ارگونومیک برای آنان تهیه کنید و آموزش‌های لازم را برای تنظیم آن مطابق با قد خود و فاصله میز داشته باشید.

آتش سوزی

برخی از مشاغل ملزم به نگهداری مواد اشتعال‌زا هستند. این مواد در اثر زیاد شدن دما می‌توانند به راحتی آتش بگیرند. در صورتی که انباری از این مواد در کارگاه یا محل کار خود دارید، سعی کنید شرایطی را فراهم کنید که آن‌ها در دمای کمتری نگهداری شوند.
برای جلوگیری از خطرات محیط کار در فضاهای مورد نیاز چند کپسول آتش‌نشانی قرار داده و طریقه استفاده از آن را به همکاران بخش توضیح دهید.
همچنین روشن کردن سیگار و شمع را در این اماکن ممنوع کنید. می‌توانید یک تابلو جلوی درب این اماکن نصب کنید تا افراد دیگر هم از این موضوع باخبر شوند.

استرس در فضای کار

استرس فضای کاری در صورتی که به صورت دائمی باشد، به مرور سیستم ایمنی بدن کارمندان را ضعیف می‌کنند. آن‌ها پس از مدتی دچار بیماری‌های مختلفی می‌شوند به طوری که دیگر قادر به همکاری با شما نیستند. اگر می‌خواهید نیروی کار خود را حفظ کنید، شرایط را برای روحیه و آرامش آنان در فضای کاری برقرار کنید.
بخشی از استرس‌ها به کمک گیاهان کاهش می‌یابد. در قسمت‌های مختلف شرکت، انواع گلدان‌های زیبا را قرار دهید. گیاهان انرژی مثبت زیادی دارند که حتی با نگاه به آن‌ها می‌توانید انرژی آن را دریافت کنید.
سلامت در محیط کار مهم‌ترین نیاز یکی فرد است. با برقراری امنیت جانی و روحی برای کارمندان خود، حس رضایت و امید را در آن‌ها ایجاد می‌کنید.
یک موسیقی آرام در فضای شرکت با صدای ملایم پخش کنید. موسیقی معجزه می‌کند. تا حد امکان از ورود صداهای دیگر به دیگر اتاق‌ها جلوگیری کنید. برای اتاق‌های جلسه می‌توانید از دیوارهای آکوستیک استفاده کنید تا هم مانع از بیرون رفتن صدا شوید و هم حریم جلسه و اطلاعات آن را حفظ کنید.
زمانی که فضا در محیط کار آرام باشد، کارمندان استرس کاری خود را بهتر کنترل و مدیریت می‌کنند. کافی است کمی به این موضوع دقت کنید.

سن قانونی دختر برای تصمیم گیری
بازدید : 4372
سه شنبه 20 خرداد 1399 زمان : 10:29

شاید شما هم عاشق دفتر کارتان شوید. اما باید بدانید که برای طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار تلاش‌های بسیاری شده تا باعث جلب رضایت شما شود. استفاده از ایده‌های خلاقانه باعث می‌شود طراحی فضای کاری شما منحصر به فرد شده و بین کارکنان محبوب شود.
محیط کار و زندگی تاثیر زیادی بر تعامل، دستاوردها، خلاقیت و نوآوری کارها و اهدافمان دارند. از طرفی اگر کارتان با کارمندی گره خورده باشد، احتمالا استراحت کردن را فراموش کرده‌اید. باید بدانید که انسان ربات نیست و لازم است در طول روز چند دقیقه‌ای را استراحت داشته باشد. آیا یک سیستم رایانه‌ای می‌تواند ایده‌ای خلاقانه به ما دهد؟ حتما پاسخ می‌دهید خیر. درست است، شما نباید همانند یک رایانه کار کنید. با کمی استراحت حتما ایده‌های خلاقانه‌تری به ذهنتان خطور خواهد کرد.
شما به تمامی وسایل در محیط کار مانند مبلمان اداری و حتی رنگ دیوارها باید توجه داشته باشید. هماهنگی و زیبایی آن‌ها می‌تواند تاثیرات زیادی بر روی خلاقیت افراد داشته باشد.

طراحی دفتر کار چگونه بر خلاقیت تاثیر می‌گذارد؟

نکاتی را برای طراحی دفتر کار خلاقانه در نظر بگیرید

اتاق استراحت داشته باشید. کارمندان در طول روز به فضایی احتیاج دارند که دور از لپ تاپ و کتاب و یادداشت‌های کاریشان باشد. زمان که فرصتی برای استراحت ذهن آن‌ها ایجاد کرده باشید، آن‌ها هم می‌توانند در چند دقیقه در این اتاق استراحت کنند و دور از فضای استرس کاری باشند. سپس می‌توانند با یک انرژی جدید به ادامه کار خود بپردازند.
لازم نیست که تخت خواب در اتاق استراحت قرار دهید! چند صندلی راحتی، دستگاه چای و قهوه ساز، تهویه مطبوع و … را در اتاق لحاظ کنید. اگر اداره شما طبقات بالای یک برج باشد، می‌توانید اتاقی را انتخاب کنید که پنجره‌های آن رو به منظره مناسبی باز شود. علاوه بر این موارد، از قرار دادن چند گلدان زیبا در اتاق استراحت غافل نشوید.
البته برخی از شرکت‌ها فضایی را هم برای بازی گروهی در نظر می‌گیرند. با این کار کارمندان علاوه بر حس کار مشترک، چند دقیقه‌ای را هم استراحت می‌کنند و انرژی دوباره‌ای پیدا می‌کنند.
یادتان باشد، زمانی که حالمان در فضای کاری خوب باشد، بازدهی بیشتری خواهیم داشت. بنابراین به حفظ روحیه کارکنان توجه بیشتری داشته باشید.

به سراغ وسایل و چیدمان مینیمال بروید

کمی درباره سبک مینیمال در دکوراسیون مطالعه کنید. امروزه شرکت‌های زیادی برای طراحی دفتر کار خود از این سبک استفاده می‌کنند. زیرا متوجه شده‌اند که جدا از زیبایی، می‌تواند باعث خلاقیت کارمندان شود.
مینیمال طرفدار سادگی است. این سادگی باعث می‌شود که توجه کارکنان به جزئیات دکوراسیون جلب نشود. یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث حواس پرتی در محیط کار شود، استفاده از دکوراسیون‌های شلوغ و عجیب است.
در طراحی مینیمالیستی فضای اداری سعی می‌شود تا همیشه از لوازم و چیدمانی استفاده شود تا نهایت سادگی در آن احساس شود.
برای این که خلاقیت دکوراسیون محیط کاری خود را بیشتر کنید، می‌توانید از چند تابلو کمک بگیرید. بر روی این تابلوها می‌تواند چند جمله کوتاه با هدف انگیزشی نوشته شود. اما توجه داشته باشید که قاب و طراحی آن‌ها به سادگی باشد و تنها نوشته درون قاب جلوی برجسته‌تری داشته باشد.

بازی با رنگ‌ها

رنگ‌ها در دکوراسیون می‌توانند انرژی زیادی به مخاطب برسانند. درست است که هر رنگ به صورت جداگانه قضاوت می‌شود. اما با قرار گرفتن در کنار هم می‌توانند انرژی مختلفی داشته باشند.
در فضای کاری می‌توانید متناسب با حوزه کاری خود در حد مجاز از رنگ‌ها استفاده کنید. شرکت‌های خصوصی و آنان که به صورت استارتاپ هستند در استفاده از رنگ‌ها محدودیتی ندارند. اما باید بر روی میزان استفاده از آن‌ها نظارت داشت.
رنگ‌ها باعث می‌شود فضای بی‌روح در محیط کاری شما برقرار نباشد. اما لازم نیست فضای کاری خود را رنگارنگ کنید. شما حتما برای لوگوی سازمانی خود از یک رنگ به خصوص استفاده می‌کنید. هماهنگی این رنگ با دیگر رنگ‌ها را بررسی کنید و برای طراحی دفتر کار خود استفاده کنید.

کتاب دین و زندگی بهمن آبادی
بازدید : 3144
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 زمان : 20:46

قسمت کوچکی از هر دفتر کاری متعلق به شماست. پس می‌توانید کمی آن را به شکل جالب‌تری تغییر دهید تا برایتان ایجاد انگیزه کند. منظور من این نیست که یک لوستر عجیب بالای سر خود نصب کنید یا صندلی گران قیمتی برای خود خریداری کنید. شما با تغییرهای کوچک و خلاقانه‌ای هم می‌توانید به جالب کردن فضای کاری خود کمک کنید.
ممکن است شما تمام مدت طول روز را پشت میز خود بنشینید. آیا فکر می‌کنید تا چه زمانی با همین روش، کار برایتان جذاب می‌ماند؟ شاید تنها برای صرف نهار، رفتن به سرویس بهداشتی یا شرکت در جلسات از پشت میز خود بلند شوید.
احتمالا تا به الان از امکاناتی که در اطراف شماست، غافل بوده‌اید. پارتیشن اداری که برای حفظ حریم شخصی شما نصب شده می‌تواند با یک تغییر کوچک در ظاهر، دکوراسیون بی‌نظیری ایجاد کند.

چند راه آسان برای جالب کردن فضای کاری

یک بند کوچک برای آویزان کردن عکس نصب کنید

دقت داشته باشید که این کار باعث بی‌نظمی ظاهری در فضای کاری شما نشود. شما می‌توانید تصاویری که با همکاران خود گرفته‌اید را چاپ کنید و بر روی این بند نصب کنید. لابه‌لای این تصاویر می‌توانید عکس‌هایی از جملات انگیزشی هم نصب کنید.
البته اگر میز کاری شما فضای خصوصی داشته باشد، می‌توانید چند عکس خانوادگی هم بر روی آن نصب کنید و زمانی که احساس خستگی کردید به آن‌ها نگاهی بیندازید. این یکی از ساده‌ترین روش‌های جالب کردن فضای کاری است.

یادداشت‌های رنگارنگ نگهداری کنید

از چند هولدر کمک بگیرید و یادداشت‌های خود را بر روی کاغذهای رنگی بنویسید و بر روی آن قرار دهید. این کار علاوه بر این که می‌تواند ظاهر میز شما را زیباتر کند، باعث می‌شود شما قرار جلسات و کارهای مهم خود را فراموش نکنید. البته به شرطی که از زیاده‌روی در این کار پرهیز کنید و تنها یادداشت‌های مهم را بنویسید

گیاهان سبز را فراموش نکنید

گیاهان روشی آسان برای تازه کردن انرژی شما هستند. با آبیاری آن‌ها می‌توانید احساس تازگی داشته باشید. البته برخی از آن‌ها می‌توانند به خوبی هوای اطراف شما را تصفیه کنند.
اگر علم و تجربه نگهداری از گیاهان را ندارید، می‌توانید چند نمونه گیاه آپارتمانی خریداری کنید و از فروشنده نحوه نگهداری آن را جویا شوید. در بسیاری از موارد، در فضای اینترنت می‌توانید به راهنمایی‌های مفیدی هم دست پیدا کنید.

تخته وایت برد خود را مزین کنید

اگر در فضای اتاق خود یک تخته وایت برد در دسترس دارید، بهتر است با ماژیک‌های رنگی آن را زیباتر کنید. مجسمه‌های مگنتی کوچک بر روی آن نصب کنید و به کمک خط کشی اطلاعات نوشته شده روی آن را منظم کنید.

از دفترچه‌های فانتزی استفاده کنید

فضاهای اداری، روحیه شما را در طول زمان خسته می‌کنند. برای جلوگیری از کسل شدن می‌توانید کمی با دنیای کودکانه همراه شوید. پیشنهاد ما به شما این است که از دفترچه‌هایی با طرح‌های فانتزی و کودکانه استفاده کنید.
در کنار دفترچه‌ها برای انجام یادداشت‌های روزانه، چند خودکار جالب هم داشته باشید. شاید لازم باشد برای مدتی با خودکارهای ساده خداحافظی کنید و رنگی‌تر شوید.

یک ماگ جدید بخرید

چای و قهوه در طول روز انرژی از دست رفته ما را برمی‌گردانند. یکی از وسایلی که ما را برای خوردن نوشیدنی تشویق می‌کنند ظروف جالب و دوست داشتنی هستند. لطفا از نوشیدن آب در محل کار غافل نشوید. از این به بعد چای خوش عطر خود را در یک لیوان جدید نوش جان کنید. این یک تغییر ساده ولی جذاب است.
حتی می‌توانید به همراه همکاران خود مجموعه‌ای از ماگ‌های زیبا را انتخاب کنید که همگی با هم یک وجه اشتراک داشته باشد. شما یک تیم جالب هستید که هر کدام می‌توانید یک شعار بر روی ماگ جدید خود داشته باشید. یکی دیگر از کارهای جالب کردن فضای کاری این روش است.

اصول دکوراسیون اتاق به اتاق
بازدید : 1567
پنجشنبه 25 ارديبهشت 1399 زمان : 9:52

بعد از تغییرات انجام شده در دکوراسیون اداری متوجه می‌شویم که لازم است به دیوارهای فضا توجه کنیم. تنها رنگ کردن دیوارها، دکوراسیون را تکمیل نمی‌کند. احتمالا برای زیباتر کردن آن باید به فکر نصب چند تابلوی زیبا باشید. اما انتخاب تابلو در دکوراسیون اداری نیاز به بررسی نکاتی دارد.
نمایش تصویر در تابلوها به 2 شکل وجود دارد. در برخی از تابلوها تصویر به صورت یک قسمتی است. در واقع هر تابلو نشان دهنده تمام موضوع است. اما برخی از تابلوها نشان دهند بخشی از تصویر هستند و باید به صورت دنباله دار نصب شوند.

انتخاب تابلو در دکوراسیون اداری

برای انتخاب تابلوها باید به کاربرد آن هم توجه داشته باشید. اگر قرار است این تابلو بر روی دیوارهای فضای اداری نصب شود، باید با این فضا همخوانی موضوعی داشته باشد. در واقع شما باید با توجه به فضای مورد نظر انتخاب خود را انجام دهید. اگر در فضای شرکت اتاق بازی دارید، برای انتخاب تابلو می‌توانید از طرح‌های متنوع‌تری استفاده کنید تا با یک نگاه مخاطب را با کاربرد اتاق آشنا کنید.
در فضای لابی شرکت می‌توانید تابلوها را هماهنگ با رنگ مبلمان اداری انتخاب کنید. امروزه سبک مینیمال طرفداران زیادی پیدا کرده است. می‌توانید از تابلوهایی با این سبک برای فضای لابی شرکت خود استفاده کنید. البته چیدمان و سبک دکوراسیون شما هم باید با این سبک انجام شده باشد تا در نهایت یک زیبایی بی‌نظیر در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

انتخاب تابلو در دکوراسیون اداری

این که چند تابلو در یک فروشگاه را ببینید و به دلیل سلیقه شخصی خود آن‌ها را خریداری کنید، کار جذابی انجام نداده‌اید. شما باید تشخیص دهید که با چیدن تابلوها در کنار هم چه نمایی برای دیوار ایجاد خواهید کرد. در واقع قبل از خرید در ذهن خود تصور کنید که تابلوها بعد از نصب با رنگ دیوار هماهنگی دارند یا خیر. علاوه بر این زمانی که در کنار هم نصب شوند، آیا هارمونی مناسبی دارند؟
قاعدتا اگر از علم دکوراسیون آگاهی ندارید و تا به حال تجربه این کار را نداشتید، بهتر است با یک تیم طراح دکوراسیون مشورت کنید. آن‌ها با بررسی شرایط فعلی دکوراسیون شما، بهترین پیشنهاد را ارائه می‌کنند.
تابلوها می‌توانند دکوراسیون شما را تکمیل کنند. برای انتخاب هر یک از آن‌ها باید رنگ وسایل و سبک چیدمان را در نظر بگیرید. البته انتخاب تابلو برای فضاهای اداری کمی چالش بیشتری هم دارد. این تابلوها دقیقا باید برای فضای کاری مناسب باشند.
بسیاری از مدیران شرکت‌ها ترجیح می‌دهند تابلوهایی را در فضای کاری خود نصب کنند که جملات انگیزشی بر روی آن نوشته شده باشند.

به شکل هندسی تابلو توجه کنید

علاوه بر این که باید به طرح تابلو در دکوراسیون اداری توجه کنید، لازم است شکل هندسی آن هم بررسی کنید. کنار هم قرار دادن تابلوها در یک خط عمودی یا افقی قدیمی شده است. تنوع اشکال هندسی تابلوها فرصت خلاقیت بیشتری به ما داده است. برای مثال تابلوهایی با فرم دایره را در ذهن بیاورید. شاید اگر این نوع از تابلوها را به صورت نیم دایره نصب کنید، نمای زیباتری ایجاد کند.
ممکن است تابلوهای انتخابی شما در سایزهای مختلفی باشند، اما همه آن‌ها یک شکل هندسی داشته باشند. در این صورت می‌توانید تابلوهای بزرگتر را در چند نقطه مختلف یک دیوار نصب کند و تابلوهای کوچکتر را در اطراف آن نصب کنید.
برخی از تابلوها دارای تصویر دنباله‌دار هستند. یعنی هر تابلو نشان‌دهنده قسمتی از یک تصویر بزرگ است که شما را مجاب می‌کند آن‌ها را با چینش خاصی به دنبال هم نصب کنید. برای نصب این تابلوها، جهت جلوگیری از اشتباه می‌توانید ابتدا آن‌ها را بر روی زمین بچینید و به ترتیب هر کدام را در جای خود نصب کنید.

ویژگی‌های دستگیره در و پنجره upvc
بازدید : 1450
شنبه 20 ارديبهشت 1399 زمان : 11:36

چه نکاتی باعث می‌شود طراحی دکوراسیون محل کار خوب یا بد باشد؟ برای پاسخ به این سوال لازم است برخی از استانداردهای لازم برای طراحی دکوراسیون اداری محل کار را بدانیم. هر آن چیزی که برای محیط کار باید باشد، می‌تواند رضایت کارمندان را جلب کند. در ادامه می‌خواهیم با استانداردهای طراحی دکوراسیون فضای کاری صحبت کنیم.

طراحی دکوراسیون محل کار

بسیاری از کارفرماها ترجیح می‌دهند فضای کاری را به شکلی طراحی کنند تا برای افراد با هر نقشی که در سازمان دارند، رضایت قابل قبولی از فضای داخلی محل کاری خود داشته باشند. شما برای این طراحی باید به انتخابتان از مبلمان اداری تا دیگر وسایل توجه کنید.
همه ما می‌توانیم توسط قدرت نگاه کردن انرژی‌های مختلفی از محیط دریافت کنیم. بنابراین قرارگیری در فضاهای مثبت باعث بهبود انرژی ما می‌شود. این انرژی از طریق دکوراسیون فضای اطراف به ما می‌رسد. از همین رو لازم است به دکوراسیون محل کارمان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حداقل امکانات را در فضای کاری قرار دهید

شما باید بدانید یک کارمند برای 8 ساعت کاری در شرکت شما به چه امکاناتی نیاز دارد. امکانات پذیرایی مانند وسایل آماده سازی چای، امکان گرم کردن ناهار، وسایل بهداشتی و … می‌تواند حداقل امکانات برای هر فرد در شرکت شما باشد.
محیط کار می‌تواند بر نحوه کار ما تاثیر بگذارد. یک فضای اداری خوب می‌تواند بر روند کاری تاثیر مثبتی بگذارد. فضای کاری که هر روز و حداقل 8 ساعت در طول روز در آن مشغول به کار هستید می‌تواند بر میزان انرژی و نوع افکار کارمندان هم تاثیر بگذارد.
شما دست کم بیشتر ساعات مفید یک روز را در محل کار خود حضور دارید، این میزان حتی بیشتر از ساعات حضور در خانه به غیر از ساعات خواب شماست. بنابراین، در مورد چگونگی طراحی دکوراسیون محل کار خود فکر کنید.
بسیاری از شرکت ها، سعی می‌کنند لوگو و رنگ‌های سازمانی خود را در دکوراسیون محل کار خود جای بدهند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که فضای کاری را با فرهنگ و رفتارهای مطلوب در ذهن خود طراحی کنند. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، می‌توانید بر روی طراحی همه وسایل از رنگ مبلمان گرفته تا طرح کفپوش‌ها و هماهنگی در طراحی دکوراسیون اداری فکر کنید.

کارمندان شما احساس ارزشمند بودن می‌کنند

تا حالا به صحبت‌های دوستانتان که در شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند دقت کرده‌اید؟ آن‌ها از تغییرات دکوراسیون و فضای کلی و امکانات محل کار خود با احساس خوبی تعریف می‌کنند و خود را عضوی از این شرایط می‌دانند.
برای این که به محیط کار عادت کنیم باید بتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. این اتفاق لحظه‌ای اتفاق می‌افتد که احساس راحتی داشته باشیم. تنها استفاده از تمامی رنگ‌ها و طرح‌ها، اتفاق خوبی در فضای کاری شما رقم نخواهد زد. راحتی در فضای کار به این منظور است که نور شدید آفتاب از پنجره جلویی شما را در هنگام کار آزار ندهد، آبسرد کن در طبقات وجود داشته باشد و امکان استفاده از سرویس بهداشتی را داشته باشید.
کارمندان حتی به صندلی‌های نهارخوری هم دقت می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند دقایقی که قرار است غذای خود را در آرامش صرف کنند، بر روی صندلی مناسبی بنشینند. این که شما امکانات لازم را در فضای کاری قرار دهید
کارمندان نمی‌خواهند شما آن‌ها را مانند یک ربات ببینید. کار کردن بخشی مهمی از برنامه‌های زندگی هر شخص است. اگر قرار بود همه ما مانند ربات باشیم، وجود تعداد زیادی دستگاه‌های یارانه در شرکت‌ها بی‌استفاده می‌ماند.
حتی ممکن است خرید چند صندلی راحتی برای اتاق بازی نظر آن‌ها را درباره سازمان بهتر کند. برای طراحی دکوراسیون محل کار به شما توصیه می‌کنیم کمی درباره زیبایی شناسی، روانشناسی رنگ‌ها و اصول چیدمان وسایل اطلاعاتی به دست آورید.

طراحی سایت و معرفی محصولات
بازدید : 1282
دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 زمان : 13:03

بهترین دارایی هر سازمانی، کارمندان وفادار و باهوش آن هستند. فکر می‌کنید برای ایجاد انگیزه بیشتر و راحتی آن‌ها چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ حتما می‌دانید که فضای کاری می‌تواند باعث رشد شخصی کارمندی شود که استخدام کرده‌اید. این رشد در نهایت به شاخ و برگ دادن پیشرفت‌های سازمان شما هم کمک خواهد کرد. در ادامه درباره تاثیر محیط کار و رابطه آن با بهره‌وری کارمندان بخوانید.
وسایل مختلفی در محیط کاری وجود دارند که باید استاندارد و زیبایی و کارایی آن‌ها در نظر گرفته شوند. میز اداری یکی از مهم‌ترین وسایل برای هر کارمندان است. اما جدا از این گزینه، موارد دیگری هم برای بهبود شرایط کاری وجود دارد که ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

تاثیر محیط کار و بهره‌وری افراد

کیفیت هوا

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید میزان تهویه هوا در اتاق‌های مختلف شرکت است. اگر تا به حال به این موضوع دقت نکرده‌اید، وقتش است که سریعا برای آن فکری کنید. با تغییر فصل در کشور، میزان اکسیژن در فضا می‌تواند تغییر کند. برای مثال در زمستان به دلیل سردی هوا معمولا برای تهویه هوا دچار مشکل می‌شویم. چرا که کمتر پنجره‌ای را در اتاق باز می‌گذاریم. این کار یک دلیل دیگر هم دارد؛ برای جلوگیری از اتلاف انرژی معمولا بهتر است دما را طوری تنظیم کنید که نیاز نباشد پنجره را باز بگذارید.
حرف ما این است که کیفیت پایین هوا می‌تواند سطح انرژی او را کاهش دهد و او را خواب آلود کند. این طبیعی است که وقتی سطح انرژی فرد کم شود، بهره‌وری او نیز کم شود. برای این که سطح هوشیاری فرد در حد قابل قبولی برای انجام کاری باشد، باید به میزان کافی اکسیژن به مغز او برسد. آیا اتاق‌های شرکت شما تهویه مناسب دارد؟

نورپردازی

در فصل زمستان میزان تابش نور خورشید کمتر از دیگر فصل‌هاست. کمبود نور می‌تواند حس افسردگی یا خواب آلودگی ایجاد کند. اگر دفتر کاری شما تعداد کمی پنجره داشته باشد برای رفع این حالت باید سریعا فکر چاره باشید. نورپردازی‌ها علاوه بر ایجاد روشنایی مناسب در محل کار، می‌توانند زیبایی بی‌نظیری هم در دفتر کاری شما ایجاد کنند.
البته نور طبیعی می‌تواند حس شادابی و اثرات مثبتی در محیط ایجاد کند. در صورت امکان سعی کنید از پنجره‌ها کمک بگیرید، برای ساعت‌هایی نزدیک به غروب آفتاب، از نورپردازی استفاده کنید.

گل و گلدان‌ها

گیاهان در هر فضایی که باشند نقطه اتصالی بین آدم‌ها و محیط طبیعی زمین برقرار می‌کنند. بهتر است با یک طراح دکوراسیون اداری در این باره صحبت کنید تا بر اساس فضای کاری شما بتواند گیاهان مناسب انتخاب کند. برخی از گیاهان آپارتمانی هستند که با کمترین مراقبت اکسیژن مورد نیاز در یک فضا را تامین می‌کنند و تا مدت‌ها سرسبز و شاداب می‌مانند.

موسیقی

تاثیر محیط کار بر زندگی می‌تواند آنقدر زیاد باشد که اگر با هر روحیه‌ای به سمت خانه روانه شویم، آن را تا مدت‌ها با خود به همراه خواهیم داشت. فرض کنید آهنگی را که در محل کار خود شنیده‌اید، می‌توانید آن را تا خانه با خود زمزمه کنید و حتی آثار آن را بعد از رسیدن به خانه نیز شاهد باشید.
بهتر است در محیط کاری در مواقعی یک موزیک مناسب پخش کنید. این موسیقی می‌تواند به ایجاد انگیزه کارکنان کمک کند. برخی از افراد هم معتقدند موسیقی باعث شده تا چند درصد فروش محصولات شرکت افزایش پیدا کند.

تغییر در اتاق

با قرار دادن امکانات در محیط کار تا حدی می‌توانید محیطی استاندارد برای کارکنان خود ایجاد کنید. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم هر از چند گاهی یک تغییر حتی کوچک در اتاق‌های سازمان ایجاد کنید. این تغییر می‌تواند چسباندن استیکر دیواری یا تعویض صندلی‌ها باشد.
ایجاد تغییرات در اتاق می‌تواند تنوعی در روحیات کارمندان ایجاد کند که این تنوع باعث افزایش بهره‌وری آنان در محیط کار شود. تاثیر محیط کار بر روحیه کارمندان و استرس آن‌ها کم نیست. فضای شلوغ در اتاق می‌تواند بازدهی آن‌ها را پایین بیاورد. برای بهبود تمرکز آن‌ها لازم است اتاقی منظم با قرار دادن کمدها و قفسه‌هایی در اختیار آن‌ها قرار داد.

انواع ارورهای سایت – قسمت آخر
بازدید : 1788
سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 زمان : 12:39

شاید شما هم از آن دسته از کارمندان باشید که تمام برنامه ریزی هفتگی شما به سرکار رفتن و به خانه برگشتن ختم شود. این یک ریتم یکنواخت زندگی است که به زودی می‌تواند شما را خسته کند. المان‌های یک اداره شامل میز و صندلی، مبلمان با سبک‌های مختلف، میز پذیرش و … است. هر کدام از این المان‌ها می‌تواند بر روی میزان انرژی کارمندان تاثیر بگذارد. در ادامه می‌خواهیم درباره تاثیر مبلمان اداری مدرن با شما صحبت کنیم.

مبلمان اداری مدرن چگونه بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد

امروزه نوع فعالیت سازمان‌ها بسیار متفاوت شده است. شغل خودتان را با نسل قبل مانند زمان پدرتان مقایسه کنید؛ شباهت زیادی با هم از نظر تفکر سازمانی ندارد. سازمان‌ها دیگر کمتر سلسله مراتبی عمل می‌‌کنند و ترجیح می‌دهند همه در یک سطح بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.
نوع و روش ارائه کار هم با گذشته متفاوت شده است. بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند بنا به دلایلی نیروی دورکار استخدام کنند. اما هنوز هم کار کردن افراد در کنار هم می‌تواند مزایایی هم داشته باشد.
برای بهبود شرایط و حرکت به سمت هدف سازمانی لازم است فضایی که کارمندان در آن در حال کار هستند با پویایی آن‌ها مطابقت داشته باشد تا بتواند پتانسیل‌های کارمندان را به حداکثر رساند.

تاثیر مبلمان اداری مدرن بر کسب و کار

مبلمان اداری بخش اساسی یک شرکت است. مبلمان نه تنها به عنوان اصلی‌ترین نیاز یک دفتر بلکه به عنوان هویت یک فضای کاری در نظر گرفته می‌شود. با سبک و ظاهر مبلمان اداری، مردم و صاحبان کسب و کار دیگر که با شرکت شما مراجعه می‌کنند، می‌توانند در مورد اصل تجارت شما قضاوت کنند.
نه تنها شرکای تجاری شما و مشتریان، بلکه کارمندان شما نیز به دکوراسیون مناسب شرکت افتخار خواهند کرد. آن‌ها اگر محل کار کاملا مبله باشد احساس راحتی بیشتری دارند و پرانرژی به نظر می رسند.
شاید برایتان عجیب باشد، اما نتیجه‌ها نشان داده اتاقی با کلیه امکانات مدرن برای کنفرانس‌ها باعث افزایش ارتعاشات مثبت با کارمندان و در نتیجه فرصت‌های رشد بی حد و حصر می‌شود. در واقع به طور کلی فضاهای کاری مدرن می‌تواند به رها سازی ذهن یک کارمند و خلاق شدن آن کمک کند. شاید تصور کنید که این کار برای شما هزینه زیادی در پی خواهد داشت که تمامی مبلمان اتاق‌ها و بخش‌های مختلف سازمان را تغییر دهید. راه‌هایی وجود دارد که طراحان دکوراسیون اداری می‌توانند با کمترین هزینه و با توجه به بودجه شما آن‌ها را اجرا کنند که در نهایت شما با یک دکوراسیون مد روز در شرکت خود روبرو شوید.
ظاهر و راحتی فضای کاری برای بسیاری از کارمندان در اولویت قرار دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک تیم حرفه‌ای داشته باشید به میزان راحت بودن و مد روز بودن فضای کاری شرکت هم دقت داشته باشید.

چرا سبک مدرن را در فضای کاری انتخاب کنیم؟

یک چیدمان مناسب و فضای اداری مدرن، تصور ایده آلی در کسب و کار شما ایجاد می‌کند. با انتخاب مبلمان اداری مدرن ، دفتر شما را به عنوان یک محل کار شیک و دارای فرهنگ کار مدرن به تصویر می‌کشد. مدرن کردن ظاهر دفتر کاری شما راهی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه است، زیرا این امر منعکس کننده تفکر رو به جلو در دنیای روز، حرکت جسورانه و ایده‌های خلاقانه شماست.
معمولا مبلمان اداری مدرن ظاهر ساده و البته با کاربرد مناسبی هستند. آن‌ها مطابق با سلیقه و مد روز ساخته می‌شوند و با دکوراسیون شما یک معجزه به پا می‌کنند.
برای خرید مبلمان متناسب با دفتر اداری خود بهتر است با یک طراح دکوراسیون باتجربه صحبتی داشته باشید. کارشناسان گروه مکعب به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را برای دکوراسیون شرکت خود داشته باشید.

زمان و طریق درست ارائه کارت ویزیت
بازدید : 1737
يکشنبه 24 فروردين 1399 زمان : 13:00

دفتر اداره یا شرکت شما هر چه که باشد با هر فضایی می‌توانید در آن تغییراتی بسیار جالب بدهید. این تغییرات می‌تواند برای راحتی بیشتر کارکنان باشد و گاه هم می‌تواند برای بالا بردن بازده کارکنان در نظر گرفته شود. اما یک اداره مانند خانه نیست که در آن بتوان به سادگی تغییرات دکوراسیون ایجاد کرد. ما در این مقاله می‌خواهیم درباره این موانع تاحدی صحبت کنیم و البته راهکار‌هایی را مطرح کنیم که با پارتیشن اداری برای تغییر دکوراسیون استفاده می‌شود.

چند ایده جالب برای استفاده از پارتیشن اداری

در این مطلب ما اول با ایده‌های معمول برای استفاده از پارتیشن اداری در تغییر دکوراسیون اداری سر و کار داریم. منظور از ایده‌های معمول برای استفاده از پارتیشن اداری ایده‌هایی است که اغلب در ادارات ایرانی به آنها برمی‌خوریم. ایده‌هایی که گاهی بسیار هم خلاقانه هستند.
با یک پارتیشن اداری در یک دفتر نسبتا بزرگ می‌توان تیم‌ها را از یک دیگر جدا کرد. با این کار هر یک از تیم‌ها حریم کاری خود را دارند و کار‌ها با هم تداخل پیدا نمی‌کنند. این کاری ساده است. اما این امکان هم هست که باز با یک پارتیشن بندی خلاقانه فرد یا افرادی از تیم‌ها با یکدیگر ارتباط چشمی و کلامی داشته باشند. فقط کافی است پارتیشن‌ها تا نیمه قد افراد باشند و از چند ضلعی‌هایی با با اضلاع ناقص استفاده کنید. در این حالت قسمت‌هایی که روی یک دیگر دید دارد می‌تواند جایگاهی برای افرادی از تیم باشد که با تیم‌های دیگر در تماس است.
کمی طراحی این دسته از پارتیشن‌ها سخت است اما با مشاوره یک طراح دکوراسیون داخلی خوب می‌توانید به راحتی این کار را به پیش ببرید. تجربه در طراحی پارتیشن‌های اداری خود یک بخش است که برای طراح تسلط به متریال و فضا را به همراه دارد و دیگر ابزار‌های طراحی مانند نرم‌افزار‌های طراحی و ابزار اندازه‌گیری است که همگی در اختیار طراحان زبردست شرکت مکعب گروپ است، تا بهترین‌ها را به مشتریان این شرکت ارائه دهند. دیگر استفاده نسبتا معمول که از پارتیشن‌های اداری می‌توان انجام داد، ساختن اتاق‌هایی بسیار دنج و آرام برای استراحت، جلسات محدود درون تیمی و نمازخانه است. شما می‌توانید برای این دسته از بخش‌های شرکت خود انواع پارتیشن‌ آلومینیومی ، ام دی اف و شیشه را انتخاب کنید که همه این موارد برای این کار بسیار مناسب است.

برخی ایده‌های ناب برای استفاده از پارتیشن اداری

در اینجا ما به ایده کمتر به کار رفته در ایران برای استفاده از پارتیشن اداری می‌پردازیم. این که در طول ساعت کاری یا قبل و بعد از آن از اتاقی برای ورزش‌هایی خاص استفاده کنید خود می‌تواند ایده خوبی برای بالا بردن کارایی جمعی و فردی کارکنان باشد. فقط کافی است که در این اتاق‌ها تهویه خوب و امکانات ورزشی را آماده کنید. این کار پیچیده ای نیست یک پارتیشن دو جداره را برای این کار در نظر بگیرید. پیشنهاد من ساخت یک اتاق یوگا است. ورزشی بسیار خوب برای ایجاد آرامش از بین بردن خستگی‌های ناشی از کار آنجا از تن به در کنند، تمدد اعصاب داشته باشند و به ادامه کار سخت بپردازند.
در بعضی از شرکت‌ها با بچه دار شدن خانم‌های شرکت مخارج مهد کودک بر دوش کارکنان سنگینی می‌کند. همین طور برای برخی مادران گذراندن زمان زیادی به دور از بچه‌ها می‌تواند سخت باشد به خصوص در کار‌هایی که سنگینی کار آنچنان است که ساعت‌های کار را طولانی می‌کند. یکی از راه‌های چاره این مشکل ایجاد یک اتاق مادر و کودک در اداره است. شما در این اتاق می‌توانید وسایل بازی و یک مربی را مستقر کنید، بچه‌ها در دید و نظر مادران به بازی می‌پردازند و مادران نیز در ساعت‌های استراحت سری به کودک خود می‌زنند. با استفاده از یک پارتیشن شیشه دوجداره که صدای محیط را کامل عایق می‌کند بچه‌ها در این اتاق به راحتی بازی می‌کنند. شیشه‌ای بودن این پارتیشن هم سبب می‌شود مادران به راحتی تمام اقداماتی که برای کودکان انجام می‌شود را زیر نظر داشته باشند.
ایده اتاق یوگا و اتاق مادر و کودک در دکوراسیون اداری ایرانی چندان جایی ندارد و ایده‌هایی است که در کشورهای اروپایی بیشتر به اجرا در می‌آیند. اما نیاز افراد است که آنها را بر آن می‌دارد که به این ابداعات دست زنند شما نیز در کنار مکعب گروپ می‌توانید به ابداعات جدید فکر کنید.

تاریخچه صنعت قارچ ایران
بازدید : 1268
سه شنبه 19 فروردين 1399 زمان : 10:45

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در رویه نگهداری اطلاعات، هنوز هم پرونده‌های فیزیکی در شرکت‌ها وجود دارند. برای نگهداری آن‌ها هر فرد از کشو یا کمد مخصوص به خود استفاده می‌کند. اما زمانی که تعداد آن‌ها بیشتر شود چه باید کرد؟ در ادامه می‌خواهیم درباره فواید فایلینگ اداری با شما صحبت کنیم.
فایلینگ‌ها یکبار برای همیشه در سازمان شما نصب می‌شوند و تغییر بزرگی در نظم اسناد و پرونده‌ها ایجاد می‌کنند. با این حساب شما هم فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت و هم زمان کمتری بابت پیدا کردن پرونده مورد نظر صرف خواهید کرد. شما با ایجاد فضای بیشتر می‌توانید مبلمان اداری متناسب با دکوراسیون را خریداری و کاربرد دفتر کاری خود را بیشتر کنید.
با وجود فایلینگ‌های اداری شما دیگر نیازی به خرید زونکن ندارید. زونکن‌ها علاوه بر این که فضای زیادی اشغال می‌کردند، هزینه‌های زیادی هم برای سیستم مالی شرکت ایجاد می‌کردند. با حذف آن‌ها فضای بیشتری در دسترس قرار گرفت و بخشی از هزینه‌ها نیز کاهش پیدا کرد.

فواید فایلینگ اداری

هدف از ساخت فایلینگ اداری

شاید فایلینگ‌ها برای تمامی اتاق‌های یک سازمان مناسب نباشد. امروزه همه افراد ترجیح می‌دهند از اسناد خود به صورت الکترونیکی نگهداری کنند. اما دیده شده هنوز هم شرکت‌های بسیاری هستند که از اسناد به شکل کاغذی نگهداری می‌کنند. جدا از بحث قطع بیهوده درختان و اصراف در برگه‌ها می‌توان به اشغال کردن فضای آن هم اشاره کرد. بنابراین به همین دلیل است که می‌گوییم آن‌ها برای همه اتاق‌ها کارایی ندارند.
هدف اصلی ساخت فایلینگ اداری، نگهداری و مراقبت اصولی از اسناد و پرونده‌ها است. شما در هر فضایی که پرونده‌های زیادی وجود دارد، می‌توانید از فایلینگ استفاده کنید. حتی اگر یکی از اتاق‎های خود در منزل را به عنوان اتاق کار در نظر گرفته باشید، فایلینگ‌ها راه حل خوبی برای نظم بخشیدن به فضای داخلی اتاق و اسناد شماست.
وجود نظم در فضای کاری باعث راندمان و افزایش تمرکز کارمندان می‌شود. کار کردن در فضاهای شلوغ و نامنظم می‌تواند دائما حواس کارکنان را پرت کند و باعث شود آن‌ها تمرکز کافی برای انجام کاری را نداشته باشند.

مزایا و فواید فایلینگ اداری

یکی از واضح‌ترین مزایای فایلینگ، نظم بخشیدن به پرونده‌هاست. زمانی که پرونده‌های فیزیکی در اداره شما زیاد می‌شود، نگرانی شما هم بابت نگهداری و مراقبت از آن‌ها بیشتر می‌شود. شما با قرار دادن پرونده‌ها درون این فایلینگ‌‎ها می‌توانید با خیال راحت‌تری به کار خود ادامه دهید.
حتما برای شما هم پیش آمده که بر روی پرونده‌های خود آثار چایی، آبمیوه و هر نوع لکه را ببینید. اگر قرار باشد این لکه‌ها به دست صاحبان آن برسد و از قضا سند اصلی هم باشد، استرس و نگرانی شما چند برابر می‌شود. بعد از هر بار استفاده اگر پرونده‌ها را در فایلینگ اداری قرار دهید، سلامت آن‌ها بیشتر تضمین می‌شود.
زمانی که تعداد پرونده‌ها بیشتر از حدی شود که شما تنها با نگاه کردن بتوانید آن را پیدا کنید، لازم است یک استراتژی خاص با نوع کاری خود ایجاد کنید. پیاده سازی این شکل استراتژی با فایلینگ‌ها ساده‌تر می‌شود.
شما می‌توانید هر قسمت از آن را برای قرارگیری دسته‌ای از پرونده‌ها قرار دهید. برای مثال طبقات زیرین را می‌توانید برای پرونده‌های قدیمی‌تر و طبقات بالایی را برای پرونده‌های جدیدتر. حتی می‌توانید بر روی کشوها یا کمدهای فایلینگ یک برچسب بچسبانید و یک راهنمایی برای پرونده‌های موجود در آن قسمت قرار دهید. این کار می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان شما شود. زیرا در کمترین زمان ممکن می‌توانید به پرونده مورد نظر برسید.
امنیت در فایلینگ‌ها نیز تعریف بهتری دارد. برای هر قسمت از کمد و کشوها می‌توانید قفل جداگانه‌ای نصب و در صورت لزوم از این ویژگی استفاده کنید. برخی از اسناد مالی به دلیل مهم بودن، نیاز به نگهداری ویژه‌تری دارند؛ با وجود قفل‌های نصب شده بر روی این فایلینگ‌ها خیال آسوده‌تری خواهید داشت.

هتل های خیابان طبرسی مشهد
بازدید : 1222
پنجشنبه 14 فروردين 1399 زمان : 10:42

برای این که یک میز خوب کنفرانس داشته باشیم و از آن در هر جلسه کاریمان لذت ببریم میان یک دوگانه فکری خاص به سر می‌بریم. یکی آن که این نوع میز اداری برای ما چقدر باید کاربردی باشد و در عین حال باید چقدر میز کنفرانس ما باید شیک و تجملی باشد. در طراحی میز کنفرانس ما باید چقدر زیبایی آن را لحاظ کنیم. در این مقاله از سایت گروه مکعب می‌خواهیم به این دوگانه فکری بپردازیم که میز کنفرانس ما چقدر باید کاربردی و چقدر باید زیبا باشد.
ابتدا بیایید به میز کنفرانس نگاهی دیگر بیندازیم. منظور ما از میز کنفرانس میزی با بیش از 20 صندلی در اطراف آن است. این میز‌ها باید در جایی قرار بگیرند که سقفی بلند بیش از 2?80 ارتفاع داشته باشد. این چنین میز‌هایی با بیش از 20 صندلی در اطراف خود محلی برای جمع شدن افراد یک شرکت در جلسه‌های بسیار مهمی است که گاه در آنها سرنوشت کاری یک شرکت تعیین می‌شود. میزان اطلاعات و صحبت‌هایی که در یک جلسه کاری در یک اتاق کنفرانس رد و بدل می‌شود به شدت بالاست پس امکانات این اتاق از شرکت باید بسیار بالا باشد.

میز کنفرانس و کارکرد گرایی

شما با استفاده از انواع امکانات به کار رفته در یک میز کنفرانس استاندارد می‌توانید به انواع پایگاه‌های داده دسترسی داشته باشید. لپ‌تاپ خود را به اینترنت سریع شرکت وصل کنید؛ شارژر گوشی هوشمند خود را به پریز‌های برق برسانید؛ به شبکه نمایش اتاق کنفرانس متصل شوید و با استفاده از سیستم صوتی داخلی صدای خود را به خوبی به گوش دیگران برسانید و حتی مکالمات داخل جلسه را ضبط کنید.
همه این امکانات در یک میز تعبیه می‌شود سیم کشی بسیار خوب و همین طور کانال‌هایی برای عبور دادن شبکه‌ای از سیم‌های اطلاعات، برق و دیگر ملزومات ارتباطی، می‌تواند میز شما را به شدت کاربردی کند.
همین طور طراحی میز راهی را باز می‌گذارد که نیرو‌های خدماتی که به پذیرایی از مهمان‌های جلسه می‌پردازند بتوانند به راحتی از همه پذیرایی کنند.
این مسائل سبب می‌‌شود که میز کنفرانس از شکلی نسبتا شبیه به یک دیگر برخوردار شوند و این یعنی آن که شما با استفاده از یک میز کنفرانس استاندارد نمی‌توانید چندان در طرح آن تفاوت شکل ایجاد کنید. اما این محدودیت‌ها به این معنی است که باید فقط به کاربردی بودن میز کنفرانس فکر کرد. آیا زیبایی خاص اتاق و میز کنفرانس عملا موضوعی بی‌معنی است؟

نگاه زیبایی شناسانه به میز کنفرانس

یک جلسه کاری با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه است، زیرا تمام مشکلات یک شرکت در جلسات آن نمود پیدا می‌کند از این رو گاهی جلسات یک شرکت به پر حرارت و پیچیده می‌شود. به عنوان یک طراح شما می‌توانید در این روند نقش یک سوپاپ اطمینان را داشته باشید. حضور در جایی که افراد آن را دوست دارند از دکوراسیون داخلی آن لذت می‌برند و رنگ بندی آن به آنها روحیه و آرامش می‌‌دهد می‌تواند سطح خلاقیت‌ آنها را بالا ببرد.
استفاده از انواع نورپردازی با طیف‌های ملایم می‌تواند تأثیری آرام کننده روی روان افراد حاضر در جلسه داشته باشد . همین طور در اتاق کنفرانس خود شما می‌توانید از انواع موکت استفاده کنید تا رنگ و بافتی گرم را به اتاق کنفرانس دهید. همه این موارد یک جلسه پیچیده و البته ناراحت کننده را قابل تحمل تر می‌کند.
اما خود میز کنفرانس هم قابلیت تغییر رنگ را دارد. استفاده از انواع رنگ‌های شاد می‌تواند فضا را تا حد نهایت شاد کند به یاد داشته باشید که میز کنفرانس شما در اتاق کنفرانس بیشتر حجم فضای اتاق را اشغال کرده است و همین هم سبب می‌شود که با تغییر رنگ میز کنفرانس، شما حجم بسیار زیادی از رنگ را وارد دکوراسیون اداری خود کنید. رنگ میز را می‌توانید به رنگ‌های شاد تغییر دهید اما به یاد داشته باشید رنگ میز کنفرانس نباید چشم را اذیت کند برای همین از رنگ‌های گرم اما مات یا چرک استفاده کنید. تا باز تاب نور چشم حاضران در جلسه را آزار ندهد. مورد دیگری که باید در انتخاب رنگ میز کنفرانس رعایت کرد هماهنگی رنگ این میز با پرد‌ه‌ها و بعد صندلی‌های اطراف آن می‌تواند اوج هارمونی را به اتاق کنفرانس شما ببخشد. سعی کنید در ساخت میز کنفرانس خود از کلیشه‌ها به دور باشید و در عین حال آرامش روانی خود و همکارانتان را لحاظ کنید.

پایان مدت حضانت بر فرزند

تعداد صفحات : 5

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 857
  • بازدید سال : 857
  • بازدید کلی : 69660
  • کدهای اختصاصی