برای داشتن یک دفتر کار خوب نیاز نیست حتما هزینههای زیادی پرداخت کنید. شما راههای بسیاری دارید. عوامل بسیار زیادی باعث میشود که کارمندان در یک محیط احساس خوب داشته باشند و محیط کاری خود را به خوبی نام ببرند.
اول از هر چیزی باید به هوای محل کار و سیستم تهویه آن توجه کنید. معماران، دفترهای کار را طوری طراحی میکنند که سیستم تهویه آن به صورت طبیعی برقرار باشد. یعنی سعی میشود هر اتاقی پنجره داشته باشد و یا با پارتیشن اداری جدا شود که حداقل از نور کافی بهرهمند شود. البته برخی از این پارتیشنها را جوری قرار میدهند که مانند دیوار عمل نمیکند، در واقع قسمت بالای آن کمی فاصله دارد و امکان جابجایی هوا برقرار است.
راحتی وسایل موضوع بعدی است. ارگونومیک بودن مبلمان اداری برای دفتر کار خوب الزامی است. زمانی که به سلامت جسمانی کارکنان خود اهمیت دهید، آمادگی رشد سازمانی خود را هم داشته باشید.
در انتخاب رنگ وسایل دقت بیشتری داشته باشید. برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه میتوانید مقاله روانشناسی رنگها در دکوراسیون اداری محل کار را مطالعه کنید. چرا که هر رنگی انرژی خاص خود را دارد. همچنین قرارگیری رنگها در کنار هم نیز انرژیهای متفاوتی ایجاد خواهند کرد. به همین دلیل میتواند موضوع جالبی باشد که روی حال و هوای کاری شما در دفتر کار خوب تاثیر بگذارد.
نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی